duminică, 31 iulie 2016

June&July favorites

Luna trecută am sărit postarea de favorite, pentru că nu aveam suficiente lucruri despre care să vorbesc, deci postarea asta va cuprinde două luni, iar în iulie am adunat ceva lucruri despre care să vorbesc. Vor fi în ordinea în care le-am notat.




Primul lucru pe listă e cactusul din imagine, pe care l-am primit, în iunie, deși nu mai știu cu ce ocazie. Oricum, e adorabil! Și de mult voiam unul, pentru că se zice că e bine de ținut lângă calculatoare.






Apoi, am descoperit din întâmplare o cântăreață și am acum mai multe melodii ale ei pe telefon. Se numește Adriana Antoni și nu voi pune vreun clip de pe youtube aici pentru că nu vreau să umplu postarea de muzică.

O carte pe care trebuie să o mai menționez o dată este De neînvins de Laura Hillenbrand, pentru că a ajuns pe lista mea de favorite. Știu că are un subiect destul de trist, dar are pe tot parcursul ei o tentă de optimism și mie una mi s-a părut destul de motivațională.

Trecând la luna iulie, mai întâi voi menționa două seriale.


Primul este The flash, sezonul doi, pe care am reușit să îl văd în sfârșit și mă bucur că am făcut-o pentru că mi-a plăcut foarte mult. Poate nu la fel de mult ca primul, dar personajele sunt în continuare simpatice, Cisco e favoritul meu, iar la cum s-a terminat deja număr zilele până în octombrie când va apărea sezonul trei.







Celălalt serial este Lucifer, din care am văzut primul sezon și îl aștept pe al doilea, nu am destule cuvinte să descriu cât de mult îmi place serialul ăsta și aștept luna septembrie pentru că trebuie să știu ce se va întâmpla în continuare! Eu le recomand pe ambele, dacă sună ca ceva ce v-ar plăcea.

Într-o zi, în timp ce mă plimbam prin mall căutând câteva lucruri, pe care culmea le-am și găsit, ceea ce nu mi se întâmplă, am intrat și într-un magazin de make-up pe care nu îl mai văzusem nicăieri. Eram în Mega Mall și magazinul se numește Pupa. Am văzut fardul de pleoape alăturat și mi s-a părut un preț ok pentru numărul de culori și mi-au plăcut și culorile în sine și nu am putut să rezist. L-am folosit de câteva ori și nu mă pot plânge, oricum de ceva timp tot încercam să găsesc ceva de genul.


Un film pe care l-am văzut și care mi-a plăcut foarte mult, dar despre care nu am mai ajuns să scriu pe blog este Me before you. Nu am vrut neapărat să-l văd, dar mama voia și aveam chef de un film într-o seară și am fost la ăsta. Și mi s-a părut superb! Da, e trist, da, e cu lacrimi la final, dar în afată de partea de la sfârșit chiar am râs de câteva ori, ceea ce nu m-aș fi așteptat să se întâmple. Nici nu am cuvinte, a fost foarte frumos făcut și... se poate să fi cumpărat ambele volume, pentru că Okian avea o ofertă de nerefuzat. Oups...
Oricum, abia aștept să citesc și cartea.



Mi-am făcut cont pe Instagram recent pentru că voiam să urmăresc câteva persoane și trebuie să spun că îmi place aplicația destul de mult, mai ales cea de pe telefon. Contul e cu numele blogului, pentru că eu așa fac, dar habar nu am ce să fac cu el. Știu pentru ce e site-ul, dar eu cu platformele care se folosesc mai mult pentru poze nu prea sunt prietenă, dar accept sugestii, dacă cineva e interesat de anumite lucruri care ar merge mai bine puse acolo. Mă gândesc că poate reușesc să îi găsesc o întrebuințare până la urmă.



Un alt film pe care am ținut neapărat să îl văd, este Ice age: Collision course, pentru că am văzut toate filmele și niciunul nu m-a dezamăgit, și mi-a plăcut și acesta. Practic, gașca trebuie să oprească un meteorit din a îi omorî pe toți. A fost amuzant, a avut și câteva momente mai serioase, a avut exact ce mi-aș fi dorit de la un alt film din seria Ice age, iar Scrat face pentru cele mai amuzante momente din tot filmul!





Și la final mai am două melodii pe care țin să le menționez. Din nou, nu pun clip de pe youtube, pentru că și așa am senzația că postarea va fi prea lungă. Prima melodie este a trupei Bere Gratis și se numește Despre mine și ea. Iar a doua este a cântăreței Joyce Jonathan și se numește La bonheur, nu îi înțeleg complet versurile, dar îmi place mult ritmul.

Asta ar fi tot, luna iulie se pare că a fost bună pentru recuperat seriale și descoperit alte seriale și filem și muzică. Luna august probabil că nu va fi la fel, am așa un sentiment, dar vom vedea. 

Un comentariu:

  1. Super postarea! Chiar mă întrebam dacă ”Lucifer” merită să fie vizionat sau nu. Ceva îmi spunea că nu vine cu nimic nou și, deci, mai bine renunț, dar acum încep să-mi schimb părerea. ”Me before you” e exact genul de film la care sora mea s-ar uita non-stop, așa că i-l recomand imediat :-D.

    RăspundețiȘtergere