vineri, 1 iulie 2016

June Wrap-up

Nu am citit atât de mult luna asta ca în mai, pentru că am avut alte lucruri de rezolvat. A fost o lună destul de ocupată, dar tot ce am citit mi-a plăcut foarte mult. 
  1. The heiress's knight de Monica Ramirez. Mi-a plăcut foarte mult, la fel ca toate cărțile autoarei pe care le-am citit până acum. Chiar dacă în ultimul timp nu mă prea dau în vânt după poveștile de dragoste neapărat, cea din această carte a fost atât de dulce și adorabilă că nu avea cum să nu-mi placă. Personajele principale mi-au fost mult prea simpatice pentru a nu spera tot timpul la un final fericit pentru ei. 5/5
  2. De neînvins de Laura Hillenbrand. De obicei evit cărțile ce au ca perioadă în care se desfășoară cel de-al Doilea Război Mondial, dar tot auzeam de cartea asta și până la urmă nu am putut rezista. Mă bucur că am citit-o pentru că, în ciuda subiectului și a ceea ce îndură personajul principal, are permanent o notă de optimism și arată războiul și dintr-o altă perspectivă. Acum este pe lista mea de cărți preferate. 5/5
  3. Limbo(The Angellove Society #3) de Șerban Andrei Mazilu. Nu am sufieciente cuvinte pentru a lăuda toată seria asta în general, și volumul ăsta în special. Dacă vă place genul fantasy, sau ați citit cealaltă carte a autorului, trebuie să citiți și seria asta, are tot ce mi-aș putea dori eu de la o poveste și ceva în plus. Iar volumul ăsta e de departe preferatul meu din toată seria, îmi pare doar rău că nu a fost mai lung de atât. 5/5
Acum citesc Zona Zero de Lavinia Călina și voi reveni zilele astea cu o recenzie, cum nu mai am prea mult din ea, se citește repede. 
Also, nu voi scrie postarea cu favorite pentru iunie, pentru că am notat doar două lucruri. Le voi menționa în următoarea postare de genul, poate în iulie, în funcție de ce se va mai întâmpla.

4 comentarii:

  1. Abia aştept recenzia de la "Zona zero" :3 super articol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie neaparat sa citesc si eu ceva de-al Monicai Ramirez. Am auzit numai lucruri bune despre cartile ei, deja devin foarte curioasa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, mă bucur să aud că vrei să citești ceva de ea, chiar sper să îți placă! :D

      Ștergere