duminică, 10 iulie 2016

La o cafea și o carte #3

Pe 9 iulie a avut loc cea de-a treia întâlnire la The coffee factory, organizate de Bogdan Hrib și Michael Haulică, iar a patra poveste este semnată de Dănuț Ungureanu și se numește Picador își asumă riscul. Cum nu am citit nimic de acest autor încă, sunt curioasă să aflu despre ce este povestea, pentru că celelalte trei de până acum mi-au plăcut. Voi povesti în wrap-upul pentru luna iulie.

De altfel, la această întâlnire s-a întâmplat o chestie pe care eu nu o credeam posibilă în românia, la o lansare de carte, și pe care încă încerc să o înțeleg și să trec peste uimire și șoc. Am mai înțeles o parte din ce s-a întâmplat, dar tot sunt uimită.
Ce vedeți în poza de mai sus este coada care s-a format pentru semnături penttru o cărte de debut. Cartea se numește Iubire periculoasă, vol 1 Obsesie al autoarei Georgiana Sandu
Eu am ajuns la cafenea la 16:30, iar când am văzut câtă lume era acolo primul meu impuls a fost să fac stânga împrejur și să plec(eu și mulțimile, ha, ha). Dar mi-am impus să trec peste asta și am găsit până la urmă un scaun și m-am apucat să privesc în jur pentru cam următoarea jumătate de oră, sau mai mult. Am văzut foarte multe persoane tinere, majoritatea fete, care stăteau și așteptau la coadă pentru un autograf și eventual o poză cu autoarea, iar apoi plecau. Iar unii aveau câte două sau trei volume în mână. Apoi am aflat că s-au vândut toate volumele aflate la stand și că se trecuse la o listă de așteptare pentru persoanele care nu apucaseră să ia cartea. Pentru mine asta a fost o altă surpriză, deși recunosc că la un moment dat tot văzând că tot intră lume m-am întrebat dacă la stand or fi suficiente volume.
După care am intrat înăuntru, în parte din cauza căldurii și apoi pentru că deja era inutil să mă mai holbez la persoanele din jur. Cred că autoarea a semnat cărți pentru cel puțin două ore, deci cartea nu a mai avut nevoie de niciun fel de lansare sau altă prezentare. Nu știu despre ce e cartea, nu am mai avut și curiozitatea de a afla, dar e bine de știut că atâția tineri au fost interesați de volum. Deci tinerii încă mai citesc, that's good.

Trecând peste asta, după ce curtea cafenelei s-a mai golit, am ieșit din nou afară unde s-au prezentat și alte câteva volume. Printre ele a fost Zodiac de Anamaria Ionescu, al doilea volum din seria Sergiu Manta. Este din genul polițist și am înțeles că momentan sunt planificate a fi patru volume în total.
Apoi Adina Speteanu a vorbit despre seria ei, Dincolo de moarte, o serie cu vampiri care mie mi-a plăcut foarte mult, iar eu nu pot spune că citesc cărți cu subiectul ăsta. Dar seria ei este foarte reușită, fiecare volum e mai reușit decât precendentul, eu recomand, go read it! De asemenea, și cealaltă carte a autoarei, Crimă la timpul trecut, mi-a plăcut destul de mult, aceasta fiind o carte polițistă, dar și o poveste de dragoste.
După aceea, Dănuț Ungureanu a spus câteva cuvinte despre povestea mai sus menționată, și despre realitate și ficțiune, care m-au făcut și mai curioasă să îl citesc, și plănuiesc să încep cu povestirea aceasta. 
Ultimul lucru despre care s-a vorbit au fost târgurile de carte care urmează, printre ele cel de la Râșnov și de la Târgul Mureș. În teorie, aș putea ajunge la cel de la Râșnov, dar nu sunt sută la sută sigură, vedem ce se mai întâmplă până atunci. 

2 comentarii:

  1. Mi-aș fi dorit să fi ajuns, dar, din păcate, chiar nu am avut cum. Dar sper ca la următoarea întâlnire să pot fi prezentă.
    Sper că Adina Speteanu a dat vreun indiciu despre când va apărea următoarea carte. Sunt foarte curioasă și nerăbdătoare să-i citesc următorul roman. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a anunțat nimic oficial, cred că vom afla când va fi ceva finalizat. Și eu sunt foarte curioasă să văd ce va scrie în continuare :)

      Ștergere