vineri, 22 iulie 2016

Leapșă: Book Blogger Tag

Merci, Madeline pentru leapșă! :)

1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte.
- insta-love
- personajele de carton
- triunghiuri amoroase
2. Descrie locul tău perfect pentru citit.
În pat, chiar dacă mai nou cel mai mult reușesc să citesc la metrou.
3. Trei confesiuni legate de cărți.
- cum citesc mai mult la metrou decât acasă, majoritatea cărților mele nu sunt în cea mai bună formă, chiar dacă încerc să am grijă de ele
- îndoi pagini pentru a îmi aminti de anumite pasaje care mi-au plăcut
- genul meu favorit este fantasy
4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?
În timp ce citeam De neînvins de Laura Hillenbrand, prin iunie. Dar eu plâng foarte ușor, și la cărți și la filme și la orice. 
5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?
Niciuna, nu țin cărți pe noptieră.
6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?
Nu mănânc când citesc, îmi distrage atenția.
7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.
Doar trei? Bine:
- Anotimpul pumnalelor de Șerban Andrei Mazilu
- Asasin la feminin de Monica Ramirez
- Destine pierdute de Adina Speteanu
8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.
9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.
Evadare din realitate.
10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?
Uhm... Habar nu am ce să răspund aici, mai ales blogul fiind despre cărți, cred că am zis cam tot când vine vorba de mine ca cititor.

Dau tag-ul mai departe: Sara, Andreea, Ghanda, și oricui mai vrea să o preia.

3 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru tag! :)
    Şi eu, şi eu urăsc enorm de mult trunghiurile amoroase! Ăsta este şi unul dintre motivele principale pentru care am renunțat la unele serii.

    Majoritatea răspunsurilor pe care le-ai dat, vor coincide cu ale mele. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase răspunsuri, mai ales la întrebarea 9 ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ai facut leapsa.
    Eu una nu prea pot sa citesc la metrou, adica o fac si imi place, dar mi se pare mai stresant si mereu cand incep sa ma obisnuiesc cu lectura trebuie sa cobor din metrou :)) asa ca..
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere