marți, 16 august 2016

Achiziții(45)

O să recunosc de pe acum că se poate să fi exagerat puțin, dar nu am putut rezista. Am făcut câteva lucruri anul ăsta pentru care mă simt mândră de mine, iar cărțile au fost cumpărate în diverse ocazii. Am găsit la un moment dat o ofertă bună pe Okian, după care Elefant a avut 50% reduceri, am găsit și în hypermarketuri oferte bune și a fost și Sfântă Mărie și am ajuns în Cărturești...
În ultimă instanță, m-am convins singură că merit and I went for it :))

De Ultimul trimis Oserp de Doina Roman m-am apucat deja, și voi scrie o recenzie la final, chiar sunt curioasă să văd cum se va termina seria Pragul.

Pentru că am văzut filmul, iar pe Okian pachetul cu cele două cărți erau la un preț foarte bun, nu am putut să rezist și mi-am luat și Me before you și After you de Jojo Moyes. Și de obicei nu am nimic cu formatul cărților, dar astea arată ridicol de diferit, mai ales că editura e aceeași. Oh well.

Și mi-am luat și restul volumelor apărute la noi din seria Temeraire de Naomi Novik. Volumul doi l-am luat de pe Elefant, iar celelalte trei le-am luat din Cărturești, pentru că Nemira avea ofertă de 2+1. De obicei nu cumpăr serii întregi, dar primul volum mi-a plăcut muult, iar Andreei știu că i-au plăcut și celelalte și cum avem același gusturi mi-am zis că pot să fac asta. Sigur la un moment dat mă va apuca iar vinovăția că am atâtea cărți necitite, dar măcar voi avea toată seria la zi, deci nu va trebui să aștept. 
Nu știu dacă asta are sens, dar în capul meu are.

Tot de pe Elefant mi-am cumpărat și cărțile de mai sus, să le iau în ordine.
Pentru că Mo Yan a ajuns pe lista mea de autori cărora vreau să le citesc toate cărțile, nu puteam să nu iau ceva de el, și am ales Sorgul roșu și chiar sper să îmi placă. Apoi de ceva timp tot vreau să citesc și eu ceva de David Mitchell și am luat Omul de ianuarie pentru că nu am vrut să încep cu Atlasul norilor, am auzit că e ceva mai complicat, iar cartea asta chiar suna interesant. 
Ce spui după bună ziua? de Eric Berne am cumpărat-o pentru că a fost menționată la unul din atelierele de confecționat povești, era vorba despre basme, m-a făcut curioasă și am zis să profit de reducere, pentru că genul ăsta de cărți sunt destul de scumpe. 
Iar Misterul regelui. Despre scris de Stephen King l-am luat din pură curiozitate, eu nu citesc King, nu mă înțeleg cu genul horror deloc. Dar asta e cu totul altceva și m-am gândit că ar fi interesant, măcar așa ca fapt divers să văd ce are el de spus despre scris.

Pentru că vreau să îmi lărgesc orizonurile în SF mi-am luat 2001: odiseea spațială de Arthur C. Clarke și Fundația de Isaac Asimov. De Arthur C. Clarke am mai citit două cărți și mi se pare un autor mai accesibil pentru mine ca și gen SF, iar despre Asimov am auzit numai lucruri bune și am zis de mult că vreau să îi dau și eu o șansă.

Am și două cărți de Agatha Christie, Muncile lui Hercule și Ceasurile, pentru că erau 10 lei și îmi plac edițiile astea, iar cu autoarea nu dau niciodată greș, am zis să profit.
Iar ultima carte e Darul lui Jonas de Lois Lowry, carte pe care tot zic că o citesc de când am văzut filmul, dar tot nu am ajuns să mi-o iau, iar ediția asta mi s-a părut și drăguță și ieftină. Am auzit că filmul e destul de diferit, și ăsta e unul din motivele pentru care vreau să citesc și cartea.

Și poza de grup:

Partea frumoasă acum e că trebuie să îmi reorganizez un pic biblioteca :))

2 comentarii:

  1. Ce achiziții frumoase și diverse! Spor la lectură, Leontina! =)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog
    +++++
    Bună dimineața. Doriți să distribuiți blog-ul dvs. cu lumea? Pentru a găsi oameni care împărtășesc aceleași pasiuni ca tine? Vino alături de noi.
    Înregistrați numele de URL-ul blogului, țara
    Activitatea este doar prietenos
    Să urmeze blog-ul imperativa nostru pentru a valida înregistrarea
    Sperăm că veți ști site-ul nostru de la voi prieteni.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Au o zi mare
    prietenos
    Chris
    Toate intrările vor primi o Arwards corespunzătoare în blogul dvs.

    RăspundețiȘtergere