miercuri, 31 august 2016

August wrap-up

În retrospectivă, august nu a fost deloc o lună rea. Deja sunt covinsă că nu o să ating nici anul ăsta goal-ul de 40 de cărți citite, dar asta nu mai contează. Realistic vorbind, anul ăsta a fost mai ocupat, și probabil că va deveni mai rău din punct de vedere al timpului, dar despre asta voi vorbi într-o altă postare. 

  1. Outlander(Outlander #1) de Diana Gabaldon. Off, și chiar am vrut să îmi placă cartea asta. Bine, primele 300 de pagini chiar mi-au plăcut, dar după aceea totul a luat-o în jos, iar până la final îmi venea să arunc cartea pe geam. Nu voi continua seria. 2/5
  2. The Martian de Andy Weir. Cartea asta în schimb chiar mi-a plăcut. Genul ăsta de cărți mă determină să vreau să citesc mai multe cărți SF, gen pe care eu îl cam evit de altfel. Nu am nimic cu genul, dar eu am absolivt ASE, nu am nicio tangență nici cu fizica, nici cu chimia, dar aici autorul a explicat totul într-un mod ușor de urmărit. Iar Whatney e un personaj care mi-a plăcut foarte mult. 4/5
  3. Dans dans dans(The rat #4) de Haruki Murakami. Mai trebuie să spun că îl ador pe Murakami? Cred că deja v-ați săturat să auziți asta. Deci, da, mi-a plăcut foarte mult, și abia aștept să pot citi încă o carte scrisă de el! 5/5
Astea ar fi, nu sunt multe, dar eu una sunt mulțumită, mai ales că nu mă așteptam să termin cartea lui Murakami luna asta. 

4 comentarii:

  1. Uauu, ce cărți minunate ai citit! Pe toate trei le am pe wishlist, dar seria aceea Outlander nu mă prea atrage, nu ştiu de ce.
    Trebuie să citesc şi eu ceva de Murakami, pare că scrie foarte frumos!
    Spor la lecturi! ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Murakami scrie foarte frumos, chiar sper să îți placă! :)
      Merci, spor la citit de asemenea :)

      Ștergere
  2. Mama a citit toata seria Outlander, a vazut si serialul si i-a placut enorm. Poate o voi incerca si eu, cat despre celelalte carti nu stiu nimic, dar par interesante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mamei mele îi place mult serialul, cărțile nu le-a citit. De asta am și fost curioasă, din păcate nu a fost pentru mine.

      Ștergere