luni, 15 august 2016

Leapșa Liebster - Descoperă bloguri noi

Mulțumesc Biana Ioana pentru leapșă! :)
Voi trișa un pic și nu voi nominaliza, din simplul motiv că nu știu niciodată ce întrebări să pun pentru celelalte persoane, nu că nu aș vrea să o fac. Dar pur și simplu mintea mea devine goală de câte ori trebuie să mă gândesc la întrebări pentru alte persoane.

Reguli:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.
2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
5. Scrie zece lucruri random despre tine.
6. Nominalizează 5-11 bloguri și informează-le că au fost nominalizate.
7. Asigură blogurile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.


Întrebările:
1. Obișnuiești să recitești cărțile care ți-au plăcut?
Nu recitesc cărți decât foarte rar, atunci când am făcut-o a fost pentru că erau parte dintr-o serie pe care am început să o citesc în generală și din care nu mai țineam minte nimic.

2. Cu cine îți place să vorbești despre cărțile citite?
Cel mai des vorbesc despre cărți pe blog, uneori îi povestesc mamei mele, dar îmi e mult mai ușor aici. În viața reală, nu prea vorbesc despre cărți, nu știu de ce.

3. Ce părere ai despre triunghiurile amoroase în cărți?
Le urăsc.

4. Pe care carte îți dorești din toată inima să o vezi ecranizată?
The night circus, și da știu că a fost anunțat oficial, și am emoții. Mi-e teamă că nu va fi la nivelul pe care mi-l doresc și iubesc cartea aia!

5. Cine sunt doi dintre scriitorii tăi preferați?
Doar doi? J.R.R. Tolkien și Haruki Murakami, dar nu sunt doar ei doi. 

6. Care este cartea pe care o recomanzi cititorilor începători?
O să sune ca un clișeu, dar Harry Potter.

7. Cu ce personaje ți-ar plăcea să îți petreci vacanța/concediul?
Pas, nu pot niciodată să răspund la genul ăsta de întrebări, sunt mult prea multe personaje care mi-au plăcut mult de-a lungul timpului.

8. Îți place să citești teatru?
Nu, dar îmi place să văd piese de teatru, chit că nu am văzut prea multe până acum.

9. Cum simți că te-au ajutat și te ajută cărțile?
Îmi oferă un loc în care să mă ascund de realitate, pot învăța lucruri chiar și din povești ficționale, plus că dacă nu citeam nu aș fi avut niciodată blogul ăsta și aș fi ratat ocazia de a întâlni multe persoane simpatice. 

10. Care este cartea (deja scrisă) pe care ți-ai dori să o fi scris tu?
Niciuna. Indiferent cât de mult aș iubi o carte, nu îmi pot dori să o fi scris eu. Nu știu exact cum să explic, dar încerc să nu mă mai compar cu alte persoane, din orice punct de vedere și în contextul ăsta mi-am propus acum ceva timp să nu îmi doresc nimic din ceea ce alții au reușit să facă, pentru că eu sunt eu și ei sunt ei. Asta sună așa pompos, dar pe bune că nu știu cum altfel să explic :)) Îmi vine greu să descriu anumite sentimente.
Oricum, de vreo lună m-am calmat definitv din anumite puncte de vedere și nu mai simt invidie vizavi de anumite relizări ale altora, deci totul e chiar foarte ok acum.

Zece lucruri random despre mine:
1. Sunt balanță. 
2. Sunt sinceră, mai ales aici pe blog.
3. Viitorul mă sperie, chiar dacă nu înțeleg pe deplin de ce.
4. Vreau să ajung în SUA și Japonia într-o bună zi.
5. Mă consider pesimistă, chit că în ultimul timp am reușit să stau într-o bulă de optimism.
6. Cea mai recentă chestie care mi-a trecut prin cap e că vreau să iau lecții de echitație. În mod ironic, mi-e frică de cai. 
7. Vreau să pot citi în franceză într-o bună zi.
8. La pensie vreau să îmi iau un yorki(da, eu sunt aia care se gândește de acum la pensie, ha, ha).
9. Îmi vine greu să vorbesc despre mine, habar nu am de ce, dar nu știu niciodată ce să spun atunci când cineva îmi zice să mă descriu în câteva cuvinte. 
10. Vreau foarte multe lucruri, dar în același timp sunt coștientă că nu le voi putea obține pe toate.

Sper că nu v-am plictisit prea tare și  mulțumesc oricui a avut răbdare să citească până la final.

2 comentarii:

  1. Mă bucur tare că ai reușit să completezi leapșa, Leontina! Ai scris foarte frumos la întrebarea a noua și am priceput ce ai vrut să zici la 10. :D
    Chiar se simte sinceritatea în rândurile pe care le scrii pe blog.
    Sper să îți îndeplinești toate dorințele legate de călătoria în SUA și Japonia, de echitație, de cititul în franceză și, mai târziu, mult mai târziu, de cățelușul yorki. Ah, și eu mă gândesc la perioada pensiei, deși abia sunt în anul I de facultate :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, nu știu dacă o să sune a clișeu, dar eu chiar nu am citit Harry Potter! :)) Cred că am văzut un singur film, ceva cu un turneu. Hmmm! Și eu vreau să călătoresc, în toată lumea, dar măcar o dată vreau s-ajung în Egipt. Nu știu, mă fascinează!

    RăspundețiȘtergere