luni, 8 august 2016

Suicide Squad

Și chiar am avut speranțe de la filmul ăsta, chiar și după ce fratele meu mi-a zis că nu merită să îl văd. Dar era pe lista de filme pe care voiam să le văd, iar frumusețea blogului e că am un loc unde pot vorbi despre el.
Povestea e simplă: după anumite evenimente, se decide crearea unui grup format din infractori pentru cazuri de urgență, dar neoficial, deci dacă ceva merge rău, vina va fi aruncată complet asupra grupului respectiv. Printre ei se numără Harley Quinn, Deadshot, Enchantress, Killer Crock și mai sunt vreo doi, dar le-am uitat numele și nu am chef și să îi caut pe IMDB. 
Singurul lucru bun, din punctul meu de vedere, la filmul ăsta a fost soundtrackul, chiar trebuie să caut melodiile.
Prima mea problemă cu filmul ăsta, și cea mai importantă, sunt personajele. Despre fiecare ni se spun numele și câteva lucruri mai importante despre el/ea după care se trece mai departe. Singurii care primesc chiar și o frântură mult prea mică de back story sunt Harkey Quinn, Deadshot și El Diablo, dar și astea sunt doar niște flashback-uri care apar în momente ciudate pe parcursul filmului, și care la final nu spun mare lucru despre personajele astea. Restul nu primesc nici măcar atât. E o chestie care se numește "show, don't tell", iar aici se face exact opusul acestui lucru. La final nu știm nici cine sunt personajele astea, nici de ce fac ce fac, nici de ce sau cum ajung să formeze un grup unit până la marea luptă de la final. 
Și așa ajung la următoarea mea problemă, anume că filmul mi s-a părut destul de fragmentat. Prin asta mă refer la faptul că de multe ori în timp ce priveam nu puteam să nu am senzația că între două scene ar mai fi trebuit să existe una, dar a fost tăiată din diverse motive, sau au fost adăugate altele pur și simplu.
Să nu uit de cele două cameos de pe parcurs, ale lui Batman și Flash, pentru că, nu-i așa, urmează Justice League și trebuie și așa ceva, asta deși fix cele două personaje lipseau din tot filmul ăsta. Dar poate că sunt eu rea, cine știe?
Să mai zic că tot plotul filmului nu are niciun sens? Bine, e cumva ironic că tot planul i-a explodat în față, dar problema putea fi rezolvată atât de ușor, chiar dinainte de a deveni una atât de mare. Dar s-ar fi terminat prea repede filmul...
Să nu mai zic de glumele care au fost introduse. Mie nu mi-au plăcut, mai ales aia cu ștersul istoricului de internet, adică serios? Plus alte câteva momente care ar fi trebuit să fie amuzante, dar au părut doar forțate.
Iar Joker... mda, Heath Ledger a făcut o treabă mai bună, asta separat de faptul că nici nu apare prea mult prin film, iar când o face... nu mi s-a părut convingător. 
Dacă mai aveam ceva dubii legate de Justice League, acum știu sigur că nu o să îl văd în cinema, mai ales că DC va introduce iar o grămadă de personaje într-un singur film, în care mai trebuie luptat și cu un personaj negativ, deci nu vor avea timp să le introducă cum trebuie. Singurul film al lor din viitorul apropiat care ar avea șanse să fie mai ok, din punctul meu de vedere, ar fi Wonder Woman, pentru că are un întreg film doar pentru ea, dar și acolo am ceva dubii. Vom vedea. Oricum, până acum DC nu m-a impresionat absolut deloc.

Un comentariu:

  1. Filmul chiar a fost fragmentat la greu... daca te uiti la trailer, apar scene care in film nu sunt si care chiar ajuta la coerenta plotului.

    RăspundețiȘtergere