miercuri, 10 august 2016

Top 5 Wednesday: Authors you are waiting on another book from

Nu am mai postat de mult în rubrica asta, dar pentru august sunt câteva subiecte despre care mi-ar plăcea să postez, ăsta fiind unul dintre ele. Autorii din lista asta vor fi cei cărora le-am citit toate cărțile apărute și pentru care nu a fost anunțată oficial nicio altă carte momentan.
  • Adina Speteanu. Am citit și cartea polițistă și seria cu vampiri, mi-au plăcut ambele și sunt curioasă să văd ce va face mai departe.
  • Carlos Ruiz Zafon. Unul din autorii mei favoriți, vreau să citesc tot ce scrie.
  • Erin Morgenstern. De când am citit The night circus tot aștept următoarea ei carte, și încă nu am aflat nimic sigur.
  • Jennifer Cody Epstein. Am citit ambele cărți ale autoarei, și chiar vreau să văd ce altceva va mai scrie.
  • Laura Hillenbrand. Ok, aici trișez un pic, pentru că am văzut pe Goodreads că mai are o carte publicată, dar momentan nu știu de unde pot face rost de ea. Și nu mai am alt autor.

8 comentarii: