miercuri, 24 august 2016

Top 5 Wednesday: Books you want to read before the end of the year

Nu sunt într-o ordine anume.
  • Eroul evurilor de Brandon Sanderson. Volumul doi l-am citit la finalul lui 2013, trebuie să citesc și volumul trei până la urmă, încă vreau să știu cum se termină toată povestea.
  • The count of Monte Cristo de Alexandre Dumas. Asta e o carte pe care îmi promit că o citesc de cel puțin un an, iar acum o am deci nu mai am nicio scuză să nu o citesc.
  • Insula diavolului de Ciprian Mitoceanu. Singurul motiv pentru care încă nu am ajuns la cartea asta e pentru că aștept să apară volumul trei, la Gaudeamus, ca să nu mai trebuiască să aștept în caz că se termină cu ditai cliff-hangerul, ceea ce sunt convisă că se va întâmpla.
  • A feast for crows de George R.R. Martin. Vreau măcar să citesc încă un volum din serie anul ăsta, și sper ca volumul șase să apară curând, urăsc așteptarea. E singurul motiv pentru care am tot amânat să continui seria.
  • Me before you de Jojo Moyes. Mi-a plăcut foarte mult filmul și vreau foarte mult să citesc și cartea.

2 comentarii:

  1. O să iubești Contele de Monte Cristo!! (sper)
    Succes, sper că le vei citi pe toate; iar dacă nu, mai e întotdeauna și anul următor ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sper să îmi placă. Chestia e că nu mi-a mai plăcut nimic de Dumas în afară de Cei trei mușchetari și am niște emoții din cauza asta, dar pe de altă parte chiar sunăca genul de carte pentru mine.
      Merci :)

      Ștergere