joi, 1 septembrie 2016

August favorites

Nu am multe lucruri de menționat pentru luna august, dar am vrut totuși să scriu postarea asta, până nu îmi dispare cheful de a scrie pe blog. Aparent acum mi se mai întâmplă și asta și nu îmi place, dar nu prea am cum să rezolv, așa că scriu cât încă am chef.

Primul lucru, și cel mai important din punctul meu de vedere: în iulie, exact la sfârșit, am dat examenul pentru master, pentru că trebuie și el făcut, și am intrat la buget!!! Nu mi-a venit să cred. Serios, am crezut că voi lua o notă mai mare(am luat 8) și vreo două zile am fost extrem de stresată și supărată, convinsă fiind că voi intra la taxă. În continuare nu cred că m-am bucurat suficient pentru asta, având în vedere cât de supărată am putut să fiu, și eram conștientă că e o prostie să mă dau cu capul de pereți(la figurat vorbind) pentru atâta lucru. Dar acum primul an nu plătesc nimic și sper ca și în anul doi să rămân acolo, chiar nu vreau să mai dau facultății bani. Plus că sunt atât de multe alte lucruri pe care aș putea cheltui banii ăia.

Josh Groban cântă minunat, iar melodia de mai jos e una care îmi place foarte muuultt!!


Luna asta am tot urmărit videouri pe youtube legate de bullet journaling, ceva la subiectul asta nu se pare foarte interesant, şi am descoperit câteva lucruri care mi-ar fi de folos. Nu întreg sistemul, nu cred ca am nevoie de tot, dar printre toate lucrurile care se pot face cu acest sistem am găsit câteva lucruri care mi-au fost de ajutor. Cel mai mult m-am uitat pe canalul Boho Berry, postează lucruri foarte interesante pe subiectul ăsta.

Alt lucru pe care l-am găsit prin intermediul youtube recent sunt TED Talks. Discuțiile de acolo chiar sunt interesant de urmărit, iar unul care mie îmi place foarte mult şi pe care l-am tot ascultat este următorul:

Tot pe youtube am găsit şi următorul video, care m-a făcut să zâmbesc, pe lângă faptul că m-am regăsit în anumite lucruri pe care le zicea. Si eu nu mă consider introvertită, 

Iar ultimul lucru de pe lista mea e gentuța de mai jos. Aşa cum mi-a zis mama într-o zi, mi-au plăcut întotdeauna trei lucruri: gențile, cărțile şi telefoanele mobile :))
Serios vorbind, o geantă de dimensiuni mici nu am, iar asta e perfectă pentru când nu trebuie să am cine ştie ce la mine şi e foarte colorată!

Asta-i tot, nu cine ştie ce, dar am vrut totuşi să menționez lucrurile astea.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru ca ai intrat la buget! Eu am fost la taxa anul trecut si cand ma duceam sa platesc la casierie mureeeeam. Anul asta, momentan, frecventez pe lista de la buget si ma rog sa raman acolo.
    Foarte draguta geanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Felicitări și ție și succes în continuare :)

      Ștergere