duminică, 9 octombrie 2016

Achiziții(46)

Am adunat câteva cărți în ultimele luni, nu multe, dar am decis că acum ar fi momentul să vorbesc despre ele. Și am o singură poză pentru că era mai simplu.
Stăpânul castelului de Teodora Matei și Filiera grecească de Bogdan Hrib le-am luat de la Târgoviște, pentru că nu am putut rezista și chiar sunt curioasă să le citesc. Am auzit lucruri bune despre amândouă și avantajul de a fi la același eveniment cu atuorii e că se pot luat și autografe.
Seducția apei de Monica Ramirez am luat-o de la un alt eveniment la care am fost, Strada de C'arte, iar acum singura carte a autoarei pe care nu o am este Kit Black. 
Trecând mai departe, nu cred că se vede foarte bine cartea, dar am găsit un volum de Mihai Eminescu care are poezii și în franceză și în română. Încerc în continuare să învăț limba și m-am gândit că asta ar putea fi de ajutor, iar Eminescu chiar îmi place ca poet, față de alții pe care i-am studiat la școală.
Biblia pierdută de  Igor Bergler am primit-o cadou și chiar sunt curioasă să văd cum o să mi se pară, mai ales că autorul e român. La un moment dat tot vedeam cartea asta peste tot, și am auzit că e comparată cu romanele lui Dan Brown, pe care eu nu l-am citit de altfel, dar chiar sper ca această carte să îmi placă.
O vrăjitoare se va naște de Robert E. Howard am luat-o de la SCI+FI fest și sunt curioasă să văd cum o să mi se pară, mai ales că am citit recent o poveste a autorului în volumul Metamorfoze și mi-a plăcut. 
Iar ultima carte pe care o am aici, Colții de Ciprian Mitoceanu, e una pe care nu m-am așteptat să o găsesc tocmai în Auchan, pentru că sunt destul de sigură că nu se mai tipărește. Și cum mi-au plăcut celelalte două cărți le autorului pe care le-am citit, nu am putut să nu o iau, mai ales că era singurul volum pe care l-am văzut. Încă mi se pare surprinzător că am găsit cartea asta într-un supermarket, dar mă bucur. 
Asta ar fi tot momentan, și sper să rămână așa până la Gaudeamus, pentru că sunt câteva cărți care știu sigur că vor apărea atunci pe care mi le doresc foarte mult, deci trebuie să fiu atentă cu banii până atunci.

Un comentariu:

  1. Frumoase carti.
    Nu stiu ce sa spun despre Gaudeamus, daca este la fel ca Bookfest-ul atunci e naspa. Am gasit carti in aceeasi zi mai ieftine pe site-uri decat la eveniment.
    Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere