Mini-recenzii filme

Sunt câteva filme despre care am tot vrut să vorbesc, dar despre care nu am suficiente de spus pentru o recenzie separată, dar vreau totuși să spun câte ceva despre ele, așa că am decis să scriu o postare în care să le includ pe toate, până nu uit de ele complet.

Me before you
Cred că l-am menționat într-o altă postare, parcă într-o postare cu favorite, dar cumva nu am mai ajuns să scriu despre el cum trebuie, într-o recenzie. Filmul o are în centru pe Lou, o tânără care locuiește într-un orășel mic, și care își pierde slujba de la cofetărie când aceasta se închide. Tot căutând de lucru, ajunge să accepte un job unde trebuie să aibă grijă de Will Traynor, care este paralizat de la gât în jos. În timpul ăsta, ea tot încearcă să fie drăguță și să îi ridice moralul și starea de spirit, fără prea mult succes la început. Și nu cred că e un spoiler să zic că apare și o poveste de dragoste pe parcurs.
Filmul ăsta mi-a plăcut mai mult decât m-am așteptat, mai ales că mă așteptam să fie foarte trist și nu a fost așa. Da, e despre cineva care e paralizat și e trist la final, dar altfel e un film chiar amuzant. Am zâmbit de multe ori în timp ce mă uitam la el și chiar am uitat la un moment dat că ăsta nu e genul de film de la care m-aș aștepta să fie așa. Mi-a plăcut mult relația care s-a format între Lou și Will, și faptul că nu a fost pe atât de clișeic pe cât a părut să fie la un moment dat și că nici nu a fost previzibil.
Mi-a plăcut mult și mesajul pe care a vrut să îl transmită, iar acesta e citatul meu favorit din tot filmul:
Will Traynor: You know what I see when I look at you?
Lou Clark: Don’t say potential.
Will Traynor: Potential. You need to widen your horizons, Clark. You only get one life. It’s actually your duty to live it as fully as possible.

Star Trek Beyond
Nu mă pot numi neapărat fan Star Trek, dar celălalt film pe care l-am văzut din seria nouă mi-a plăcut și am zis să îl văd și pe ăsta. Nu pot spune că m-a dat pe spate, plot-ul e destul de slab, sunt lucruri previzibile care se întâmplă pe parcurs, și sunt câteva lucruri care funcționează pentru personajele principale care nu sunt convinsă că ar fi putut să funcționeze.
Nu îi mai fac rezumat, l-am văzut acum câteva luni, dar mie cel mai mult mi-au plăcut de Spock și de doctorul Bones. Părțile în care apăreau ei în film mi-au plăcut cel mai mult!
Ca și efecte speciale și scene de acțiunea, a fost bine făcut, cel puțin mie așa mi s-a părut. Nu regret că l-am văzut, dar nu mi s-a părut nimic extraordinar, filmul precedent din serie mi-a plăcut mai mult decât ăsta.

Sully
Filmul ăsta am vrut să îl văd pentru că e bazat pe fapte reale, e despre avionul care a ajuns pe râul Hutson, și îmi amintesc încă imaginile pe care le-am văzut la știri atunci când a avut loc incidentul. Înainte să văd filmul propriu-zis, am găsit pe youtube un filmuleț care povestea mai în detaliu ce s-a întâmplat atunci, și din ce mi-am putut da eu seama filmul a respectat destul de bine realitatea. Nu aș putea spune nimic despre ancheta propriu-zisă, dar am totuși speranța că nu au exagerat prea mult.
Nu e ceva extraordinar, și până la urmă nici nu m-am așteptat la asta, dar pentru ceea ce încearcă să facă, anume să prezinte ceea ce s-a întâmplat după ce toți au scăpat cu bine din avion, cred că a fost reușit. Tom Hanks e unul din motivele pentru care am decis să îl văd, și mă bucur că am făcut-o, așa am mai aflat și eu câte ceva. Deci, dacă vă interesează subiectul, eu aș recomanda filmul ăsta.

Inferno
Încă un film cu Tom Hanks. O să zic de pe acum că nu am citit nimic de Dan Brown și nu am văzut celelalte filme din seria asta, dar mi s-a spus că nu prea au legătură unele cu altele și neavând altceva mai bun de făcut am mers să îl văd. Nu aș ști să spun la ce m-am așteptat, dar am fost dezamăgită la final.
Tot ce se întâmplă până pe undeva pe la jumătatea filmului e extrem de confuz, nu știi ce se petrece și cine de partea cui e, plus viziunile disturbing ale personajului principal, iar după ce în sfârșit am ajuns să înțeleg ce se petrece și cum a fost plănuit totul... primul meu gând a fost „asta e tot”? Adică, da, misterul e făcut de așa natură că vrei să afli ce se petrece de fapt, dar la final nu mi s-a părut a fi nimic nou. Și acum am impresia că am mai văzut scenariul ăsta înainte, și eram convinsă că nu avea cum să se termine rău. Iar anumite lucruri mi s-au părut un pic ridicole.
Poate că romanul e mai bun, asta nu știu, dar cert e că filmul nu mi-a plăcut.

Astea ar fi filmele pe care le-am văzut în ultimele luni. Bine, am mai văzut și Masterminds, dar ăla mi s-a părut atât de ridicol și de stupid, că am decis să îl ignor complet. Momentan m-am blocat pe serile, după ce am terminat primul sezon din Supergirl și am ajuns la zi cu noile episoade din serialele pe care le urmăresc, am început să mă uit la White Collar și îmi place mult până acum! Bonusul aici e că e finalizat, are șase sezoane...
Trec printr-o perioadă în care tot ce vreau să fac e să mă holbez la un ecran, fie că e cel de cinema sau cel al laptopului, și am tot căutat chestii la care să mă uit. Deci dacă aveți recomandări de seriale sau filme, eu aș fi curioasă să le aud. Bine, asta înseamnă că nu citesc, dar nu am de gând să mă forțez.