September wrap-up

Luna septembrie nu a fost deloc rea din punct de vedere al cititului, mai ales că mi-au plăcut toate cărțile la care am ajuns. Și oricum, am citit mai multe decât media mea pe lună anul ăsta.
  1.  Răul sub soare de Agatha Christie. Nu mai citisem de mult ceva de această autoare, și am încă în bibliotecă câteva cărți ale ei, așa că mi-am zis că e cazul să rezolv problema asta. Și, ca de obicei, nu am fost dezamăgită, Agatha Christie scrie cărți polițiste foarte bune, iar eu niciodată nu îmi pot da seama cine e făptașu. 4/5
  2. Tronul de jad(Temeraire #2) de Naomi Novik. Volumul ăsta mi s-a părut mai bun decât primul din serie, dezvoltă atât lumea creată de autoare, cât și relația dintre Laurence și Temeraire, care ajung în China de data asta, pentru a rezolva problema legată de faptul că Temeraire a ajuns în Anglia și nu la Bonaparte așa cum și-au dorit chinezii. Multă diplomație în cartea asta, care a fost interesant de urmărit, dar nu lipsesc nici scenele de acțiune, iar relația dintre Laurence și Temeraire e partea mea favorită din întregul volum, cei doi mi se par prea simpatici! 5/5
  3. Insula diavolului(Predestinare genetică #2) de Ciprian Mitoceanu. Aici se continuă povestea lui Leo și Robert începută în primul volum, Leo fiind pe Insula Diavolului, iar Robert văzându-și mai departe de viață. De asemenea, în continuare Amendamentul Dawson face pagube printre cetățeni, dar deși se atrage atenția asupra acestui fapt, Dawson nu are de gând să dea înapoi, ceea ce e și normal. Asta e o distopie diferită față de cele pe care le-am citit eu până acum, pentru că acțiunea începe chiar în momentul în care Amendamentul e pus în funcțiune și vedem cum se desfășoară totul încă de la început și deja sunt convinsă că finalul întregii povești va fi surprinzător și abia aștept să aflu cum se va încheia totul, pentru că eu una nu am nici cea mai vagă idee, deci aștept Gaudeamus-ul. 4/5
  4. Regatul sufletelor pierdute(Stelarium #1) de Ana-Maria Negrilă. O să mă tot auziți menționând cartea asta, sunt convinsă, pentru că mi-a plăcut foarte mult! Așa cum am scris și în recenzie, are tot ce mi-aș putea dori eu de la o carte: o lume foarte bine conturată, personaje pe care să vrei să le urmărești, acțiunea, întorsături de situație, nu cred că te poți plictisi citind cartea asta. Abia aștept volumul doi, tot la Gudeamus, să aflu cum va continua aventura personajelor. 5/5
Atât am citit în septembrie, le recomand pe toate, dar mai ales pe ultima! 
În altă ordine de idei, ieri mi-am dat seama că am rămas în urmă cu câteva postări pe care am tot zis că le scriu și încerc să îmi dau seama cum și în ce ordine să le scriu. Cumva tot îmi zic că le voi scrie și nu mai ajung să o și fac, ceea ce nu-mi place deloc, iar de marți începe și masterul, deci trebuie neapărat să îmi găsesc un nou plan pentru a reuși să mă ocup și de blog. 

Comentarii