miercuri, 23 noiembrie 2016

Achiziții(47)

Deși nu toate cărțile din poză sunt de la Gaudeamus, recunosc că la târg am cheltuit mai mulți bani decât mi-am propus, au fost câteva cărți cărora nu am putut să le rezist. Ca idee, teancul din dreapta e dinainte de Gaudeamus, iar cel din stânga de după Gaudeamus. 
O să încep cu cele din dreapta, de jos în sus.
  • Viața nu e mereu Roz de Mel Robbins - e de self help, am luat-o după ce am văzut un video pe youtube cu autoarea vorbind. Nu am ajuns foarte departe, dar mi-am propus să o termin, că spune chestii interesante și cred că va fi de ajutor.
  • Fata cu toate darurile de M.R. Carey - din câte știu e cu zombi. Nu am citit decât o singură carte cu subiectul ăsta până acum, dar despre romanul acesta nu am auzit decât lucruri bune până acum.
  • Șaman de Kim Stanley Robinson - recunosc că nu mai știu exact despre ce e, dar știu că de când am auzit de cartea asta am vrut să o citesc, și chiar sper să îmi placă.
  • Ready player one de Ernest Cline -  am ajuns cam la jumătatea cărții și până acum chiar îmi place. Și sunt foarte curioasă să văd cum va evolua povestea mai departe și mai ales cum se va termina.
  • Umanii de Matt Haig - pe asta deja am citit-o, mi-a plăcut foarte mult, iar recenzia o puteți găsi aici, pentru mai multe din gândurile mele despre ea.
Și acum să trec la ce am luat de la Gaudeamus:
  • Față în față de Ciprian Mitoceanu - ultimul volum din trilogia Predestinare genetică; primele două volume mi-au plăcut mult și sunt tare curioasă să aflu cum se va încheia seria, și mi-e și un pic teamă pentru personaje, și nu am niciun fel de teorie despre cum s-ar putea termina totul. 
  • Ascensiunea stelară de Ana-Maria Negrilă - am citit recent primul volum din serie și mi-a întrecut toate așteptările, și am auzit că volumul doi e încă și mai bun, deci sper să ajung la el cât mai curând. 
  • Jocul necromanților de Șerban Andrei Mazilu - din nou, primul volum mi-a plăcut mult și autorul a spus că în volumul doi va apărea și un personaj din universul creat în Angellove society, ceea ce mă face să vreau să îl citesc și mai mult. 
  • Irina de Adina Speteanu - după seria Dincolo de moarte, sunt tare curiosă să văd ce altceva va mai scrie. 
  • Narcopunk sau fear and loathing in L2 de Mihai Alexandru Dincă - am citit o povestire a lui în antologia Eroi fără voie și de atunci tot sunt curioasă să mai citesc și altceva scris de el.
  • Fără zei, fără stăpâni de Emil Duhnea - cum și el face parte din Secția 14, și a participat la al doilea atelier SFF organizat de Michael Haulică, am zis că nu pot rata ocazia, că de la primul atelier au ieșit povești bune, deci vreau să văd și ce scriu și ceilalți participanți.
  • Sherlock Holmes the complete stories - asta nu era în plan deloc, dar am găsit-o la standul Okian, e mare, are 1400 de pagini, iar la 40 de lei mi s-a părut chiar ieftină, plus că de mult zic că citesc și eu Sherlock Holmes, mai ales că tot aștept din 2014 continuarea serialului de la BBC. Știu că nu e același lucru, dar la un moment dar tot vreau să citesc și poveștile originale, scrise de Arthur Conan Doyle.
Şi ultima e Kit Black de Monica Ramirez. Acum am toate cărțile autoarei, dintre care doar două necitite. 

Și asta e tot. Uhm... recunosc că am cam sărit calul, dar la cât de ciudat a fost anul ăsta, m-am gândit că e ok... într-un fel. 

2 comentarii:

  1. Hello!
    Chiar este o colectie cuprinzatoare. Ma bucur cand vad bloggeri si in general oameni care cumpara toate cartile unui autor, asta spune multe despre el.
    Nu stiu nimic despre nici o carte de mai sus, dar de abia astept parerile.
    Pupici♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, ce multe cărți! Sunt interesante, sper să aflăm și recenzii la ele pe acest blog. :) Lecturi frumoasee!

    RăspundețiȘtergere