sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Doctor Strange

Am vrut să văd filmul ăsta încă de când am aflat că Marvel îl va include în MCU, și apoi și mai mult după ce am aflat că Benedict Cumberbatch va fi actorul care va portretiza personajul. Bine, sunt un pic tristă că tot nu a apărut sezonul patru din Sherlock, dar asta e altă poveste.
Doctorul Stephen Strange este un chirurg foarte bun în ceea ce face, este bogat și destul de arogant. După un accident de mașină, se trezește în situația de a nu mai fi capabil să fie un doctor, pentru că nervii mâinilor au fost sever afectați. Cum tot ceea ce încearcă pentru a se vindeca nu dă roade, ajunge într-un loc numit Kamar-Taj, unde este instruit într-ale vrăjitoriei, iar mai apoi se trezește aruncat într-un război mistic din care nu și-a dorit niciodată să facă parte, el și-a dorit doar să se poată întoarce la vechea lui viață.
Filmul ăsta m-a surprins plăcut din mai mult puncte de vedere. Nu știam mare lucru despre personaj, singura mea amintire legată de el este din perioada copilăriei când mă uitam la Spider-man, versiunea din anii '90, în care la un moment dat apare și Doctor Strange pentru a ajuta. Chiar am avut câteva momente de nostalgie la anumite scene, pentru că mi-au amintit de acel desen animat la care m-aș fi uitat încontinuu.
La începutul filmului, personajul nu mi-a plăcut deloc, ceea ce e normal având în vedere personalitatea lui, dar se schimbă mult pe parcurs.
Partea medicală a fost cel mai nasol lucru pentru mine în filmul ăsta, și, da, știu că trebuia să fie acolo, dar eu am o aversiune față de spitale și sânge și chestii, și mai ales după accidentul lui Strange, când încerca să se recupereze, mi s-a părut mai greu de privit. Dar din fericire, partea aceea nu durează foarte mult. O dată ce ajunge în Kamar-Taj, totul a devenit mult mai interesant. Mi-a plăcut să îl văd în timp ce se antrena, mai ales că nu reușește mai nimic atât de repede pe cât și-ar fi dorit. Și, sigur, partea asta poate deveni un pic plictisitoare la un moment dat, dar doar un pic, pentru că la un moment dat trebuia să se ajungă și la conflictul din film, anume că un alt vrăjitor vrea să distrugă Pământul, iar pentru asta îl ajută pe Dormammu, iar eroii noștri trebuie să îl oprească.
Și dacă tot am ajuns la eroii filmului, trebuie să vorbesc un pic despre the Ancient One(nu mă pot convinge să scriu numele în română, nu îmi place cum sună). Personajul ei a fost unul care chiar mi-a plăcut foarte mult, mai ales că se află într-o zonă gri, și face ceea ce consideră că e corect, dar prin mijloace la care eu nu m-aș fi așteptat. În ochii mei, ea rămâne un personaj pozitiv.
Finalul a fost un alt lucru care m-a surprins, pentru că eu mă așteptam să fie marea luptă clasică, ceea ce nu a fost. În schimb, mi-a plăcut foarte mult ceea ce a făcut Strange, pentru că e ceva diferit, și nu se bazează doar pe puterea celor care se luptă. E o schimbare, binevenită pentru mine, mai ales în genul ăsta de film.
Iar efectele vizuale au fost super, un pic amețitoare la un moment dat, dar au arătat foarte bine. Și fiind vorba de Marvel, nu a lipsit nici umorul, care mie mi s-a părut bine pus unde a fost, și mi-a plăcut mult ceea ce putea să facă pelerina pe care el o poartă în poza de mai sus.
Per total, mi-a plăcut mult filmul ăsta, și abia aștept să văd ce va mai face personajul în MCU, mai ales că cele două post credit scenes promit lucruri foarte interesante.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am tot auzit de filmul acesta, mereu i-am văzut trailer-ul la cinema şi chiar m-a făcut curioasă. Îmi plac mult filmele de acțiune şi sunt sigură că mi-ar plăcea şi acesta. :D

    Îți doresc lecturi frumoase, spor în tot ce faci şi o săptămână minunată! ❤

    RăspundețiȘtergere