vineri, 2 decembrie 2016

6 ani de blog

Anul ăsta mi-am amintit din timp de faptul că în decembrie se împlinesc 6 ani de când am început să scriu prima dată pe blogul ăsta. Și cam de o lună de zile mă tot gândesc ce aș putea scrie în această postare, pentru că îmi tot propun să "sărbătoresc" cumva anual chestia asta. Și... nu am nici cea mai vagă idee ce aș putea spune, dar voi încerca totuși să încropesc ceva, pentru că nu pot lăsa ziua să treacă pur și simplu. 

Știu că postez din ce în ce mai rar, și asta nu-mi place. E adevărat și că sunt mai ocupată decât eram acum un an sau doi, dar tot cred că aș putea găsi timp dacă aș încerca foarte tare. Nu pot spune nici că blogul a ajuns să fie abandonat, nu cred că e cazul, dar mi-ar fi plăcut să fi postat mai des uneori. Totuși, sunt fericită că încă sunt aici.

Nu aș ști să zic cât timp de acum încolo mă văd încă ținându-mă de blog, de fapt nu prea vreau să mă gândesc la asta. Voi vedea eu pe parcurs. Tot aduc vorba pentru că sunt destul de sigură că la un moment dat nu voi mai vrea să fac asta, am așa un sentiment că nu voi putea menține blogul ăsta viu la infinit. Optimista din mine... Dar atât timp când activitatea asta mă va face fericită, voi fi încă aici, mai ales că după atâta timp mi s-ar părea și păcat să renunț.

Aș fi crezut că voi fi mai fericită scriind asta, dar mi se pare doar un pic bizar, mai ales că "blogger" nu e unul din cuvintele pe care le-aș folosi pentru a mă descrie. Dar vreau să mai stau pe aici o vreme, că mi se pare o comunitate de treabă asta a bloggerilor de carte, cel puțin asta cred din tot ce am văzut până acum.

Mulțumesc tuturor celor care încă mai urmăresc ce scriu eu pe aici, nu știu dacă aș mai fi pe aici fără voi. Thank you! Știu că nu a ieșit o postare prea veselă, dar chiar pot spune că sunt fericită că sunt încă aici, și sper să vă placă în continuare ceea ce postez. Anul ăsta s-au întâmplat destul de multe, și acum că am ajuns la final, m-a ajuns din urmă oboseala, poate că și de aceea nu mi-a ieșit postarea pe atât de veselă pe cât mi-aș fi dorit. Majoritatea au fost lucruri bune, dar nu am prea avut pauze.

2 comentarii: