miercuri, 28 decembrie 2016

December wrap-up

Știu că practic mai sunt trei zile până la finalul lunii, dar sunt sută la sută convinsă că nu voi mai termina nicio carte, o să scriu mai jos de ce.
În decembrie am citit următoarele cărți:

  1. Războiul pulberii negre(Temeraire #3) de Naomi Novik. Nu e volumul meu favorit din serie, mai ales că am senzația că mai mult a fost un roman de trecere. Dar m-am bucurat totuși să îi urmăresc din nou pe Laurence și Temeraire și sunt în continuare curioasă să văd ce vor face mai departe. 4/5
  2. Conan Barbarul:  o vrăjitoare se va naște de Robert E. Howard. Recunosc că nu aș fi crezut că voi citi vreodată Conan Barbarul. Nu am niciun motiv bun, dar nu credeam că voi ajunge să îl citesc. Nu o să scriu o recenzie, pentru că e o nuvelă, dar chiar mi-a plăcut. Iar Conan îmi amintește de glumele cu Chuck Norris, că mi se pare genul ăla de personaj care poate face orice, indiferent de situație. Recunosc de asemenea că după ce am citit nuvela, în traducerea celor de la Crux Publishing, am cumpărat colecția completă în varianta kindle de pe Amazon, că era ieftină și nu m-am putut abține... 4/5 
  3. Fata cu toate darurile de M.R. Carey. Nu credeam că îmi va plăcea vreodată o carte cu zombie, dar totuși asta mi-a plăcut, chiar destul de mult! Mi-a plăcut cum s-a desfășurat acțiunea, mi-a plăcut mereu de Melanie, iar finalul mi s-a părut deprimant. Recomand cartea asta, eu cred că merită citită. 4/5
În decembrie am început să citesc și Șaman de Kim Stanley Robinson, dar am cedat pe la pagina 170, de plictiseală. Am înețeles că e o carte despre viața omului din epoca de gheață, dar nu s-a întâmplat absolut nimic care să îmi mențină interesul pentru cele 170 de pagini. 

Motivul pentru care sunt convinsă că nu voi mai termina nimic luna asta este pentru că m-am apucat de Sherlock Holmes. Și e o carte imensă, are 1400 de pagini. Plănuiesc să mai citesc și altceva între poveștile lui Sherlock, că sigur la un moment dat o să vreau și altceva. Dar chiar mi-era dor de Sherlock, iar până acum chiar îmi place destul de mult. Și abia aștept sezonul patru din serial!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu