luni, 5 decembrie 2016

Fantastic beasts and where to find them

Tot încerc de câteva zile să mă așez în fața tastaturii și să scriu despre filmul ăsta, deci ăsta e un moment la fel de bun ca oricare altul.
Acțiunea filmului se petrece cu ceva zeci de ani înaintea evenimentelor din seria Harry Potter, și îl urmărește pe Newt Sacamander, un vrăjitor venit în New York în căutarea unei creaturi magice. El are o valiză care găzduiește mai multe tipuri de creaturi magice, și vrea să scrie o lucrare despre ele, pentru ca ceilalți vrăjitori să își dea seama că ele nu sunt periculoase și nu trebuie exterminate. După o scurtă întâlnire cu o persoană non-magică, și în urma unei încurcături de valize, multe dintre creaturile adunate de Scamander scapă din valiză, iar acum el trebuie să le găsească înainte ca aceastea să cauzeze vreo stricăciune gravă.
O să zic de pe acum că mă așteptam la mai mult de la filmul ăsta, problema mea principală fiind aceea că nu prea se întâmplă cine știe ce pe parcursul lui. Seria Harry Potter are un loc special în inima mea, dar nostalgia nu e suficientă pentru a mă face să îmi placă filmul ăsta mai mult. Nu cred că a încercat să se folosească de asta, ceea ce e un lucru bun, dar la final tot ce pot spune despre filmul ăsta e că a fost ok.
Newt Scamander și Kowalski au fost destul de simpatici, și au fost distractiv de urmărit, împreună cu cele două surori, le-am uitat numele, ups. Dar niciunul nu pot spune că m-a impresionat foarte tare.
Ce voi spune totuși e că sunt un pic geloasă pe imaginația pe care o are J.K. Rowling. Lumea creată de ea aici e chiar fascinantă, și aici mă refer mai ales la ceea ce se afla în interiorul valizei lui Newt, partea aia cred că e favorita mea din tot filmul.
Și, da, am fost un pic tristă la final pentru ceea ce au pățit două personaje, mai ales unul dintre ele, nu voi zice care, dar m-am bucurat și pentru Kowalski totuși, a fost amuzantă scena aceea de la final.
Am rămas totuși cu impresia că a fost un pic de tot prea lung. Cum am spus, problema mea principală e că filmul nu mi s-a părut a avea o acțiune propriu-zis. A fost interesant ce s-a întâmplat, dar parcă i-a lipsit totuși ceva.
Per total, nu regret că l-am văzut, dar nu m-a impresionat. Sunt totuși destul de sigură că voi vedea și următoarele filme, am înțeles că vor fi vreo cinci în total, sper că îmi amintesc corect. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu