November wrap-up

După luna octombrie, în care nu am terminat nicio carte, luna noiembrie a fost destul de productivă din punctul ăsta de vedere. 
  1. Metamorfoze. Asta e o antologie cu povestiri despre vârcolaci, atât a unor autori străini cât și doi autori români. Nu sunt fan vârcolaci, dar per total cartea asta chiar mi-a plăcut. Au fost câteva povestiri care nu m-au impresionat deloc, dar majoritatea chiar m-au surprins în mod plăcut, și mi-au distrus preconcepțiile despre povestirile cu vârcolaci. 4/5
  2. Umanii de Matt Haig. Asta este o carte despre un extraterestru venit pe Pământ cu o misiune foarte specifică, care ajunge să cunoască omenirea și chiar să tragă niște concluzii interesante despre ei. Are mult umor, și la un moment dat te ia prin suprindere cu unele mesaje pe care le transmite, mai ales într-un anumit capitol, care este și favoritul meu din toată cartea. 4/5
  3. Ready player one de Ernest Cline. Și cartea asta mi-a plăcut, mai ales că îmi place să urmăresc alte persoane jucându-se RPG-uri și alte lucrurui asemănătoare, iar vânătoarea pentru marele premiu de la final chiar a fost interesant de urmărit. Au fost și câteva lucruri care mi s-au părut un pic exagerate, dar per total a fost o carte distractivă și ușor de citit. 3/5
  4. Filiera grecească de Bogdan Hrib. Tot zic de ceva timp că voi citi ceva de acest autor și am ajuns în sfârșit la una. Nu a fost chiar ce mă așteptam, dar a fost interesantă, mi-a plăcut mai ales modul în care a fost construit misterul și cum aflam totul o dată cu personajele. Sunt curioasă să continui cu seria lui Stelian Munteanu, nu știu când, dar la un moment dat voi ajunge probabil și la volumul doi. 3/5
Asta e tot ce am terminat în noiembrie. Speram să pot include și al treilea volum din seria Temeraire aici, dar nu am mai apucat să o termin pentru că am decis să merg să văd Fantastic beasts and where to find them. Sper să ajung să scriu și o recenzie curând, am câteva lucruri de spus despre acest film. Și sper să ajung să scriu o recenzie și despre White Collar, un serial care mi-a plăcut foarte mult, nu știu de ce încă nu am reușit să scriu despre el.

Comentarii