duminică, 25 decembrie 2016

Positive notes on 2016

Anul 2016 nu a fost chiar cel mai fericit pentru mine. Dar am văzut videoul ăsta și m-am gândit că e o idee bună să fac și eu așa ceva. Nu am reușit să găsesc 16 lucruri, dar chiar și așa eu cred că sunt suficiente și mă bucur că am reușit să fac o listă cu lucruri care m-au făcut fericită în 2016. Încerc din greu să rămân optimistă, iar lista asta chiar cred că ajută, iar mie nu-mi trebuie nici mult pentru a fi fericită.
  1. Am găsit un job pe perioadă nedeterminată care îmi place.
  2. Am intrat la buget la masterul pe care mi-l doream.
  3. Am participat la Atelierul SFF 3; a fost o experiență interesantă și mă bucur că am putut participa.
  4. Am descoperit Onenote, care are tot ce mi-aș putea dori de la o aplicație care imită un notebook.
  5. Am fost calmă și zen până prin iulie, adică mai mult de jumătate de an, ceea ce e un pas înainte pentru mine.
  6. Cred că stau mai bine din punct de vedere al timidității. Da, încă mai am mult de lucru, dar așa cum se spune: one step at a time.
  7. Am găsit un centru de echitație care îmi place. Poate reușesc să ajung mai des.
  8. Sunt sănătoasă. Am avut o mică spaimă anul asta, dar sunt bine.
  9. Blogul e încă viu.  Știu că postez tot mai rar, dar la cât de aglomerat a fost anul ăsta pentru mine, faptul că am reușit să postez de cel puțin cinci ori pe lună mie mi se pare o realizare.
  10. Am ieșit mai mult din casă și am cunoscut mai mulți oameni decât până acum.
  11. Am avut norocul de a cunoaște mulți oameni minunați anul ăsta.
  12. Am reușit să ajung la Gaudeamus, deși la un moment dat am crezut că nu voi reuși, mai ales din punct de vedere al fondurilor.
  13. Am avut ocazia de a participa la lansarea a două cărți în prezența lui Jean des Cars. Şi am acum în bibliotecă o carte semnată de el.
  14. Am început să îmi mai dau seama ce e important şi ce nu e, care lucruri au miză şi concomitent care anume nu au şi pentru care nu ar trebui să mă agit atât de mult pe cât o făceam.
  15. Am ajuns la Lisabona. Și mi-a plăcut foarte mult experiența!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu