duminică, 4 decembrie 2016

White Collar

Ăsta e un serial care nu m-am așteptat să îmi placă atât de mult, dar pe care am sfârșit prin a-l iubi pur și simplu. Și sunt încă un pic tristă că s-a terminat, chit că mi-a luat ceva pentru a vedea toate cele șase sezoane.
Peter Burke este agent al diviziei white collar a FBI, singurul agent care a reușit să îl prindă pe Neal Caffrey, un hoț de artă celebru și falsificator. Cu câteva luni rămase pe sentința lui de patru ani, Neal evadează din închisoare, iar în urma ajutorului pe care se dovedește că e capabil să îl ofere FBI-ului, el devine un CI - criminal investigator. Astfel, el își poate servi sentința în custodia FBI-ului, avându-l pe Peter Burke drept supraveghetor și partener.
În primul rând, faptul că Neal este de fapt hoț m-a făcut să vreau să văd serialul. Nu știu de ce, dar îmi place orice are în centrul acțiunii un hoț. Iar Neal e chiar bun, mai ales când vine vorba de artă și de falsuri. E de asemenea și foarte încrezător în propriile forțe și tot ține să facă tot ce vrea, chit că teoretic e încă în arest. Mi-a plăcut foarte mult de el ca personaj, și mi-a plăcut foarte mult și relația dintre el și Peter și modul în care a evoluat ea pe parcursul serialului. Ei doi sunt de fapt motivul pentru care voiam să văd cât mai repede următorul episod, pentru că la un moment dat cazurile FBI-ului tind să nu mai fie chiar atât de interesante.
Un alt personaj care mi-a plăcut foarte mult a fost Mozzie. El este unul dintre puținii prieteni ai lui Neal, și e cel care e mai mereu prin preajmă. E un personaj mai bizar, are foarte multe idei ciudate, majoritatea legate de teorii ale conspirației, dar știe de asemenea foarte multe lucruri și are multe contacte. E de departe personajul meu preferat din tot serialul!
Bine, e adevărat și că la un moment dat Neal și Mozzie păreau să se priceapă la absolut orice, și puteau face absolut orice își puneau în minte. Ăsta e singurul punct în minus pentru mine la serialul ăsta, și mai am eu un mic regret pentru faptul că Sara nu a fost mai mult prin preajmă, dar ăsta e cu totul alt subiect.
Mi-a plăcut și modul în care a evoluat serialul și mai ales că nu era neapărat vorba despre cazurile FBI-ului, ci despre personaje, relațiile dintre ele și modul în care ele evoluau. Chiar la un moment dat mi s-a părut că se punea mai mult accent pe ele, ceea ce mi-a plăcut foarte mult.
Ultimul sezon cred că e cel care mi-a plăcut cel mai mult. Deși serialul nu mai are atât de mult umor în punctul ăla, iar relația dintre Neal și Peter devine mai tensionată, nu pot spune că m-a deranjat. Nu putea rămâne totul la fel timp de șase sezoane, ar fi devenit plictisitor. Singurul lucru care nu mi-a plăcut la ultimul sezon a fost că a fost prea scurt, nu a avut decât șase episoade. Nu m-aș fi supărat să fie mai multe. Iar finalul m-a luat prin surprindere din mai multe puncte de vedere, dar nu voi intra în ele, nu vreau să dau spoilere.
Eu recomand serialul ăsta, nu cred că voi avea vreodată suficiente cuvinte pentru a descrie cât de mult l-am iubit în timp ce îl vizionam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu