duminică, 1 ianuarie 2017

2017 resolutions

M-am tot gândit la dacă să continui să scriu postări de genul, adică în care să fac o recapitulare a goalurilor pe care am vrut să le ating în 2016, și dacă am reușit sau nu, și apoi să spun ce aș vrea să realizez în 2017. Și, nu știu, poate că de vină sunt toate videourile de pe youtube, dar am decis să scriu totuși postarea asta, de ce nu? 
O să fie o postare mult mai scurtă decât anii trecuți, am decis să schimb un pic formatul.

2016

Blog
  • Grow in the way I do things - zău dacă mai știu ce am vrut de fapt aici, deci nu
  • Să postez pentru că am ceva de zis - yep
  • Să postez constant - să zicem
Cărți

  • Să nu exagerez cu cumpăratul cărților - nope, am o listă care zice că m-am ales cu 65 de cărți noi anul ăsta
  • Goodreads goal: 40 books - am citit 36, deci nu
Și am avut și o listă de cărți pe care voiam să le citesc în 2016. Cele colorate sunt cele pe care le-am citit.


Clubul Mefisto de Tess Gerritsen
Păcătoasa de Tess Gerritsen
Petru cel Mare de Henri Troyat
În căutarea oii fantastice de Haruki Murakami
Obosit de viață, obosit de moarte de Mo Yan
Fata care a atins cerul de Luca di Fulvio
Patul lui Alienor de Mireille Calmel
De neînvins de Laura Hillenbrand
Dragonul majestății sale de Naomi Novik
Dans dans dans de Haruki Murakami
Emma de Jane Austen
La capătul lumii și în țara aspră a minunilor de Haruki Murakami
A feast for crows de George R.R. Martin
A dance with dragons de George R.R. Martin
Grotesc de Natsuo Kirino
Eroi fără voie(antologie)
Rudolf de Habsburg de Christine Mondon
Cavalerul celor șapte regate de George R.R. Martin
Ultima privire  de Adina Speteanu
The heiress's knight de Monica Ramirez
Delirul încapsulat de Florin Pîtea
În sângele tatălui de Ciprian Mitoceanu
Saga reginelor de Jean des Cars
Zona Zero de Lavinia Călina
Cerneală și sânge de Cristina Czeller
Crux de Șerban Andrei Mazilu
Magic&Madness de Șerban Andrei Mazilu
Limbo de Șerban Andrei Mazilu
Culoarea sentimentelor de Kathryn Stockett
Saga dinastiei de Habsburg de Jean des Cars
Second life de S.J. Watson
Podul spionilor de Giles Whitell
The Martian de Andy Weir

Scris
  • să ajung înapoi la pasiunea aia pe care am avut-o atâta timp - nope

Altele

  • Să încep masterul, de preferință la buget - yep
  • Keep learning french - nope
  • Să încerc să mă calmez! Să nu mă mai agit din toate prostiile - am rezistat până pe la sfârșitul lui iulie, deci să zic că da, pentru că la mie asta se cheamă progres
  • Să continui să particip la evenimentele care mă interesează - yep
  • Dacă voi putea, să mai încerc cu echitația - o să zic că da, chit că am fost la doar două lecții

2017

Blog

  • mi-ar plăcea să fiu încă aici, ar fi drăguț să pot marca șapte ani de blog
  • dacă aș putea posta măcar cât am făcut-o în 2016, adică pe la 100 de postări, eu una voi fi mulțumită


Cărți

  • să citesc 30 de cărți.
  • am de gând să încerc să citesc cât mai multe din cărțile pe care deja le am înainte de a cumpăra altele. Știu că nu e chiar așa grav, pentru că sunt cărți, dar ar cam trebui să le și citesc. Dacă aș citi măcar 30 din cărțile pe care le am deja, până la finalul anului, voi fi mulțumită.
  • vreau să am ca prioritate, dacă voi vrea să cumpăr cărți, pe cele ale autorilor români, continuările seriilor pe care le-am început, și autorii care deja știu că îmi plac.

Altele

  • să rămân la buget la master
  • să încerc în continuare să fiu calmă
  • să încerc să mă țin de echitație, poate ajung la mai mult de două ședințe
  • să economisesc niște bani
  • să continui cu franceza
Happy new year!

3 comentarii:

  1. Hihii, și mie îmi place să fac genul ăsta de liste; într-un fel mă ajută să mă organizez mai bine și să îmi pun anumite obiective. Sper să reușești să faci tot ce ți-ai propus și să ai parte numai de lecturi frumoase! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, frumos! Eu mi-am propus să citesc 37 de cărți anul ăsta. :) Mai am de stabilit obiective, încă, dar știu deja câteva lucruri pe care mi le doresc în 2017. :)

    RăspundețiȘtergere