duminică, 15 ianuarie 2017

Achiziții(48)

Am strâns câteva cărți noi în ultimele câteva luni, și m-am gândit că e momentul să mai scriu o astfel de postare. Și am și două cărți pentru Kindle, mi-am propus să îl mai folosesc.
  • Sceptrul și sângele de Jean de Cars. Am rămas în urmă cu romanele lui istorice, dar sper să ajung să le citesc la un moment dat, chiar îmi place cum scrie.
  • Last to fold de David Duffy. Pe asta am luat-o de la Cruxmas fair and party, fără să știu ce e până nu am scos-o din ambalaj, dar sună totuși destul de bine, cred că e ceva ce mi-ar putea plăcea. 
  • Central Park de Guillaume Musso. Dacă și cartea asta a lui mă dezamăgește, renunț la autor. Totuși, mai am o mică speranță, având în vedere ce am citit pe Goodreads.
  • Povestea Vienei de Jean des Cars. Cum ziceam, chiar îmi place cum scrie, plus că am avut ocazia de a primi autograf de la autor pe cartea asta! 
  • The fountainhead și Atlas shrugged de Ayn Rand. De fapt, eu voiam Atlas Shrugged, pentru că mi-a fost recomandat și de când am citit rezumatul tot am zis că vreau să o citesc, și am luat ambele cărți pentru că erau într-un box set, iar separat nu le-am mai văzut de mult. Nu am putut rata ocazia.
Iar pe kindle am așa:
  • Conan the barbarian complete collection de Robert E. Howard. Pentru că după ce am citit nuvela publicată de editura Crux, am intrat de curiozitate pe Amazon și avea un preț super ok, nu am putut să rezist. 
  • Sherlock Holmes complete collection de Sir Arthur Conan Doyle. O am în format fizic, dar e mare și incomod de citit, mai ales la metrou. Tot pe Amazon am găsit versiunea, care la momentul ăla era gratuită. Acum o pot citi oriunde.

Asta e tot ce am adunat în ultimele luni. Iar lista mea de cărți pe care trebuie să le citesc nu se prea micșorează...
Anyway, ar trebui să fac un bookshelf tour, că mi-am propus să fie anual, dar încă nu mi-am dat seama cum să îl fac, pentru că am peste 240 de cărți și nu vreau să scriu fiecare titlu, că ar dura prea mult. Urmează, imediat ce dau de cap problemei.

2 comentarii:

  1. Ce de cărticele, să te bucuri de fiecare în parte și să le citești cu drag! Sunt curioasă, ce carte te-a dezamăgit de la Guillaume Musso? Nu de alta, dar mie îmi place mult cum scrie, însă n-am apucat să-i citesc toate cărțile. "Central Park" mie mi-a plăcut, e genul ăla de carte captivantă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-au dezamăgit două cărți ale lui Musso: "După șapte ani" și "Mâine". Toate celelalte mi-au plăcut, iar preferata mea rămâne "Fata de hârtie" :)
      Merci!

      Ștergere