marți, 31 ianuarie 2017

January wrap-up

Ăh, încep să-mi dau seama că blogul a fost cam abandonat în ianuarie. La naiba... Sorry, nu a fost inteționat, și chiar sper să revin cu postările, dar momentan sunt în sesiune și... parcă nu se mai termină!
De fapt, postarea asta nu e un wrap-up propriu zis, că nu am terminat nicio carte în ianuarie, dar vreau totuși să vorbesc despre cărțile pe care am încercat să le citesc luna asta. De asemenea, m-am hotărât să menționez în postările de genul și cărțile pe care nu le-am terminat, în mare pentru că eu nu prea fac recenzii cărților neterminate, dar vreau totuși să le menționez undeva.
O să încep cu ele.

DNF
  • Cerneală și sânge de Sșefana Czeller. Dezamăgirea mea e și mai mare pentru că celelalte două cărți ale autoarei pe care le-am citit chiar mi-au plăcut, și aveam speranțe mari de la cartea asta. Practic, începe cu un furt la o secție de sțnge dintr-un spital, iar personajul principal e o tipă care lucrează la un ziar și care ajunge implicată în mister din cauza asta. Nu mi-a plăcut din câteva motiveȘ personajele sunt destul de bidimensionale, personajul principal nu are nicio treabă cu nimic din anchetă în afară de faptul că își bagă nasul unde nu îi fierbe oala, plus că pe la vreo 20% din carte tot nu se clarificase despre ce personaje supranaturale era vorba, bănuiala mea e în continuare vampiri, dar nu am mai avut nici măcar curiozitatea să citesc ca să aflu asta. Bine, și mai e și ceva poveste de dragoste forțată pe acolo de care mi-a păsat și mai puțin. Acestea fiind zise, eu am citit cărțile autoarei în ordinea exact inversă a apariției, deci am în continuare speranțe cu privire la următoarea ei carte.
  • Ce spui după bună ziua? de Eric Berne.  Ok, aici e prima situație în care problema e la mine și nu la carte. Fiind de psihologie, iar eu neavând niciun fel de background în domeniu... mda, a  fost greu de citit și multe chestii mi-au intrat pe o ureche și mi-au ieșit pe amândouă. Dar povestea cu Scufița Roșie a fost extrem de amuzantă, deci nu a fost o pirdere totală.
Currently reading
  • Sherlock the complete collection de Sir Arthur Conan Doyle. Cartea asta e principalul motiv pentru care eu nu am terminat nimic luna asta. Am citit cele patru romane, care sunt primele din carte, iar apoi am vrut să iau o pauză, și m-am trezit într-un oarecare reading slump. Totuși, trebuie să spun că îmi place mult mai mult decât m-am așteptat. Eu cu autori clasici nu prea am tangențe, dar pentru că Sherlock ca personaj îmi place mult, trebuia să încerc măcar să citesc și poveștile originale. Nu știu când voi termina cartea, momentan fac o pauză de la ea, dar aș recomanda, mi se pare destul de ușor de citit.

         Până acum am citit următoarele:
          A study in scarlet – 4/5
         The sign of the four – 4/5
         The hound of the Baskervilles – 5/5
         The valley of fear – 3/5
   O să scriu o recenzie completă după ce citesc toate povestirile, dar le voi marca pe fiecare separat.
  • Kafka pe malul mării de Haruki Murakami. Nu mai citisem de ceva timp Murakami, deci era cazul. E și ultima carte a lui pe care o am în bibliotecă și pe care nu am citit-o la momentul actual. Dar nu le am pe toate, o să le cumpăr la un moment dat. E bizară, ca mai toate cărțile lui, se citește mai încet, dar chiar sunt curioasă să văd care va fi rezoluția de la final.

Asta ar fi. Cred că voi păstra formatul ăsta, cel puțin o perioadă, până când îmi mai vine vreo altă idee. Până acum, îmi place.
Hopefuly, în februarie poate voi termina măcar o carte, deja sunt cu două cărți în urmă pe Goodreads :)) Plus că am peste 60 de cărți necitite în bibliotecă... oups. Și pentru mine contează, adică la un moment dat am ajuns să am sub 10 cărți necitite și mi-ar plăcea să ajung din nou acolo, a fost drăguț. 

4 comentarii:

  1. Felicitări pentru articol! Eu am încercat Murakami, dar nu mi-a plăcut. Lecturi faine în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu plănuiesc să fac un wrap-up. Felicitări pentru cărțile citite! ♥

    Te-am nominalizat la un tag, aici: https://siminastatusuri.blogspot.ro/2017/02/leapsa-printre-carti-book-tag.html

    Poate-mi zici tu care-i legătura între Kafka și piața X :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci de leapșă :)

      Ăh, nu-s decât pe la pagina 200, nu știu încă la ce piață te referi :))

      Ștergere