joi, 19 ianuarie 2017

Sherlock - Season 4

Aștept sezonul ăsta din 2014 și acum că am văzut în sfârșit toate episodele... am o grămadă de setimente. Nu foarte bune, după celelalte sezoane ăsta mi s-a părut pur și simplu dezamăgitor, mai ales că am început să citesc poveștile originale, scrise de Sir Arthur Conan Doyle și chiar îmi amintesc că mă gândeam cât de bine au respectat personalitățile lui Sherlock și Watson în serial. Până la sezonul ăsta cel puțin. Serios, cel puțin Watson pentru mine a fost un cu totul alt personaj față de primele trei sezoane și nici Sherlock nu a fost prea departe...
S-ar putea ca tot ce scriu aici să nu aibă prea mult sens, dar sunt sentimente pe care vreau să le pun undeva. A, și vor fi spoilere.
Să încep cu plotul întregului sezon. Sau, stai, că nu prea a avut niciun plot coerent. Personal, chiar nu înțeleg ce au vrut autorii să facă cu serialul ăsta. Iar cel mai enervant mi s-a părut toată povestea cu sora mai mică a lui Sherlock și cum că el nu-și amintea de ea, și toate celelalte lucruri de care nu-și amintea. Înțeleg că Mycroft e cum e, dar tot mi s-a părut exagerată toată chestia, mai ales partea despre Redbeard. Ok, apreciez că au vrut să lege tot ce s-a întâmplat pe parcursul serialului, mai ales în sezonul trei, dar a ieșit un mare dezastru și cu cât mă gândesc mai mult, cu atât sunt mai multe lucruri care nu fac sens pentru mine. 
Tot încerc să mă hotărăsc care episod mi s-a părut cel mai prost, între primul și ultimul, dar cred că trebuie să fie primul. Pentru că episodul ăla nu numai că a fost extrem de greu de urmărit, dar la final nu putea să mai îmi pese de moartea lui Mary și de faptul că John e supărat pe Sherlock, mai ales că mi s-a părut o prostie să fie supărat pe el în condițiile date. Tot plotline-ul cu AGRA pur și simplu mi-a dat bătăi de cap, deci voi trece mai departe.
Al doilea episod a fost ceva mai bun, până când a ajuns la partea cu Eurus. Totuși, Mrs Hudson a fost de-a dreptul genială în episodul ăsta, a fost parte mea preferată din tot ce s-a întâmplat. Nu mai știu dacă s-a menționat înainte ceva de soțul ei, dar momentele ei au fost prea enjoiable ca să le critic. Și, da, după au băgat tot plotul cu sora lui Sherlock, și totul a luat-o în jos de acolo...
Iar al treilea episod... oh boy! Începând de la fetița din avion, care de fapt nu era reală și terminând cu tot planul făcut de Eurus cu Moriarty... where the hell did that come from?! Am senzația că au scos toată chesti din pălărie și apoi au încercat să o lege cu ce s-a întâmplat înainte în serial, pentru că pur și simplu refuz să cred că ar fi avut timp în cinci minute(!!) să creeze un asemenea plan cu Moriarty. Da, a fost un pic emoționantă partea de la final, și da, e trist că Eurus era așa singură, dar unde a dispărut persoana care se presupune că a creat tot planul ăla nebunesc și i-a pus pe Sherlock, John și Mycroft să treacă prin toate puzzlelurile alea?! S-a terminat cam brusc toată chestia. Singurul lucru care a fost ok la episodul ăsta mi s-a părut speechul lui Mary de la final. A, și faptul că nu a existat niciun cliffhanger, ca în celelalte sezoane.
Mda... nu cred că va exista un sezon cinci, dar nici nu pot spune că sunt dezamăgită. Nu cred că ar putea vreodată explica ce a fost tot sezonul ăsta. 
Well... măcar mă pot consola cu ideea că pot citi poveștile originale, care până acum chiar îmi plac destul de mult. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu