February wrap-up

Cred că în următoarele luni numărul de cărți terminate nu va fi prea mare, în parte pentru că o să îmi ia un timp până voi termina colecția cu Sherlock Holmes. Dar nu mă pot plânge pentru că îmi plac mult poveștile până acum. 

Terminate:
  1. Kafka pe malul mării de Haruki Murakami. Cea mai bizară carte a lui pe care am citit-o până acum, asta e sigur. Totuși, m-am tot gândit la ea de când am terminat-o și nu cred că mi-a displăcut neapărat, cât mi s-a părut greu de digerat. Oricum, eu îl recomand în continuare pe Murakami și sunt curioasă să văd cum o să mi se pară următoarea carte a lui pe care o voi citi. 4/5
  2. Arhanghelul Raul de Ovidiu Eftimie. Nu știam exact la ce să mă aștept când am început să o citesc, dar mi-a plăcut foarte mult. Pe lângă toate lucrurile bizare care se întâmplă, care sunt de altfel chiar interesante, umorul a fost poate ce mi-a plăcut cel mai mult. Iar povestea e scrisă într-un ritm alert, nu am putut să o las din mână până nu am terminat-o. 4/5
Currently reading
  • Sherlock the complete collection de Sir Arthur Conan Doyle. Cum am zis, chiar îmi place cartea asta, am citit luna asta colecția de povestiri care se numește The adventures of Sherlock Holmes. Poate o termin totuși anul ăsta.
A Scandal in Bohemia 3/5
The Red-Headed League 4/5
A case of identity 4/5
The Boscombe Valley Mystery 4/5
The Five Orange Pips 5/5
The Man with the Twisted Lip 4/5
The Blue Carbuncle 5/5
The Speckled Band 5/5
The Engineer's Thumb 4/5
The Noble Bachelor 4/5
The Beryl Coronet 4/5
The Copper Beeches 5/5  
  • The hero of ages(Mistborn #3) de Brandon Sanderson. Am citit primele două volume din seria asta în 2013, conform blogului și Goodreads, și în sfârșit m-am hotărât să citesc și ultimul volum. Chestia e că volumul doi mi-a plăcut mai puțin decât primul, în parte pentru că a avut prea multă politică pentru gustul meu, dar și pentru că personajul meu favorit e mort. Totuși am tot vrut de atunci să termin seria, și încă îmi amintesc în mare ce s-a întâmplat în primele două volume. Acum, eu cartea asta am luat-o inițial în română, am ajuns până pe la pagina 70 și a trebuit să schimb pe limba engleză. Nu îmi place deloc traducerea în română, și recunosc că s-ar putea să fie și pentru că eu primele două le-am citit în engleză și... pur și simplu textul nu "curge" în română la fel ca în engleză. Plus că numele lui Breeze e tradus Boare, și nu pot să trec peste chestia asta, chit că înțeleg de ce a fost tradus. De acum înainte voi alege să cumpăr doar variantele în limba originală, îmi place prea mult stilul lui Sanderson de a scrie.
Și asta ar fi pentru luna februarie. Postez mai devreme pentru că sigur nu mai termin nicio carte luna asta, cum m-am apucat de unele mai groase.

Comentarii