luni, 10 aprilie 2017

Achiziții(49)

Mi-au ajuns și ultimele cărți pe care le-am comandat de pe Okian, așa că m-am gândit că e momentul să mai fac un book haul. Nu m-am așteptat să fie chiar atât de multe cărți într-o singură poză...
Nu, nu am cumpărat toate cărțile deodată, le adun cred că de pe la începutul anului. Sunt adunate din diverse surse: librării fizice, Elefant, Okian etc. 
O să încep cu cele din partea stângă, pentru că majoritatea sunt de pe Elefant. De obicei, șterg ofertele de la ei, dar într-o seară, de curiozitate, am intrat să văd ce oferte au și... mda, se vede rezultatul. Dar le-am luat la prețuri foarte bune.
Pentru că țin să citesc tot ce a scris Haruki Murakami, și citisem tot ce aveam de el în bibliotecă, trebuia să mai fac rost de stoc, așa că mi-am luat Salcia oarbă, fata adormită; La sud de graniță, la vest de soare și Elefantul a dispărut. Murakami e unul din autorii mei preferați, și o să fiu tristă când o să ajung la zi cu cărțile lui.
Cum sunt încă curioasă să văd ce mai scrie Lavinia Călina, mi-am luat cele două volume ale ei pe care încă nu le aveam, Renașterea și Blestemul zorilor. O să revin cu păreri, dar chiar sper să nu mă dezamăgească, mai ales volumul trei din Ultimul avanpost
Ultimele trei cărți din teanc sunt:
  • Kim de Rudyard Kipling. Am citit niște poezii scrise de el acum ceva ani și tot îmi zic că voi citi și un roman al lui, și am dat peste ăsta pe site.
  • Poarta vrăjitoarelor de Rodica Bretin. O tot văd de ceva timp, iar titlul mi-a atras mereu atenția, și am luat-o și eu în sfârșit, chiar sunt curioasă.
  • Furnica electrică de Philip K. Dick. Tot încerc să îmi lărgesc orizonturile pe genul SF, și știu că el e un autor pe care lumea tinde să îl recomande, plus că era la un preț incredibil.
Trecând la partea dreaptă, de la Final Frontier mi-am luat Inima dragonului de Mircea M. Țara și Amendamentul Dawson de Ciprian Mitoceanu. Abia aștept să le citesc pe amândouă, iar cartea lui Mircea Țara din ce am auzit de la alții pare să fie un fantasy exact pe gustul meu.
Am citit recent ultimul volum din seria Mistborn, iar cum cei de la Okian aveau reduceri, nu am putut rata ocazia de a mai cumpărat câteva cărți scrise de Brandon Sanderson, anume Warbreaker; Steelheart și The alloy of law. Cum am spus și în alt articol, eu pe Sanderson nu îl mai citesc decât în engleză, îmi place extrem de mult stilul lui. Și îl recomand oricui îi place genul fantasy! 
Arhanghelul Raul de Ovidiu Eftimie l-am citit deja, și am scris despre el aici. Dacă aș fi și spus ceva la Clubul de lectură Nemira, unde a fost și autorul, aș fi fost și mai fericită, dar ce să-i faci? Oricum, mie chiar mi-a plăcut cartea.
Iar ultimele patru cărți sunt tot publicate de Nemira, anume antologia Femei periculoase, unde dacă nu mă înșel e și o povestire de Brandon Sanderson; Lunea începe sâmbăta de de Arkadi & Boris Strugațki, care pare a fi o carte amuzantă; Misterul regelui de Stephen King și Omul pictat de Peter V. Brett.

Și asta ar fi tot... momentan. Sunt convinsă că o să mai urmeze, că doar mă cunosc. 

2 comentarii: