miercuri, 26 aprilie 2017

Top 5 Wednesday: Authors You Want to Read More From

Nu am mai postat de mult în rubrica asta, dar subectul pentru azi chiar mi-a plăcut, am câțiva astfel de autori pe listă. Nu o să îi menționez aici decât pe aceia de la care nu am citit decât câteva cărți, hai să zicem până în cinci.
  1. Mo Yan. Nu am citit decât o singură carte a lui, anume Obosit de viață, obosit de moarte, dar mi-a plăcut atât de mult, încât trebuie să mai citesc cărți scrise de el. Mai am una care așteaptă în bibliotecă, la care sper să ajung cândva curând.
  2. Andrew Nicoll. De el am citit două cărți, și am și avut ocazia de a îl întâlni acum câțiva ani, când a fost în România la invitația editurii All, și chiar îmi plac poveștile lui. Ultima dată când am verificat, mai avea o singură carte apărută, dar nu știu de unde să fac rost de ea, și nu a fost tradusă din câte știu. Dar, într-un fel sau altul, o voi citi până la urmă.
  3. Erin Morgenstern. E trist aici, pentru că din câte știu nu a mai apărut nimic scris de ea, iar The night circus e una din cărțile mele preferate. Chiar sper ca asta să nu fie singura carte pe care o va publica vreodată, ar fi trist.
  4. John Scalzi. Pentru cineva ca mine, pentru care SF-ul nu e întotdeauna cel mai accesibil lucru, ce am citit de Scalzi mi-a plăcut mai mult decât m-am așteptat. Am citit de el primul volum din seria Old manțs war(mi-e lene să caut cum e în română) și vreau să continui seria, am volumul doi în bibliotecă. O să ajung și la el într-o bună zi.
  5. Șerban Andrei Mazilu. Nu că nu ar fi și alți autori români de la care mai vreau să citesc cărți, dar eu cred că el scrie la fel de bine în engleză ca în română, plus că Akaba rămâne unul dintre cele mai tari personaje pe care le-am întâlnit în cărți, și trebui să ajung la Jocul necromanților cât mai curând.

Ar fi mult mai mulți autori, străini și români, pe care vreau să îi mai citesc, dar lista nu avea loc decât pentru cinci, și i-am ales pe primii care mi-au venit în minte. Nu sunt scriși neapărat într-o ordine anume, vreau să îi citesc pe toți în egală măsură. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu