duminică, 30 aprilie 2017

Wrap-up: March&April

Nu am făcut un wrap-up separat pentru martie pentru că am terminat o singură carte în luna aceea. Și momentan am ajuns la minunatul număr de șase cărți citite anul ăsta. This is not my year...
Dar să trec la wrap-up, chit că nu conține prea multe cărți terminate.
  1. The hero of ages(Mistborn #3) de Brandon Sanderson. Nu cred că pot spune cât de mult îmi plac cărțile lui Sanderson! Volumul ăsta m-a făcut să uit că al doilea nu mi-a plăcut atât de mult pe cât m-am așteptat. Nu cred că pot găsi acum ceva care să nu îmi fi plăcut la cartea asta, și îl recomand pe Sanderson, abia aștept să mai citesc cărți scrise de el. 5/5
  2. A feast for crows(A song of ice and fire #4) de George R.R. Martin. Pentru că trebuia să continui seria cândva și am avut în sfârșit răbdarea necesară. E Game of thrones, nu știu ce altceva aș mai putea spune, și încă mai am o mică speranță că poate Martin va termina seria. 4/5
  3. Lunea începe sâmbăta de Arkadi& Boris Strugațki. Aveam așteptări mai mari, sunt dezamăgită. A fost mult prea ciudată, până și pentru gusturile mele, m-a bătut cartea asta. 2/5
  4. Inima Dragonului(Nlithia #1) de Mircea Țara. Am terminat cartea asta nu cu mult timp în urmă azi, și, oricât de mult am ajuns să urăsc cuvântul, pe scurt pot spune doar că a avut foarte mult potențial, dar în cele din urmă nu cred că l-a atins. Pe de altă parte, e adevărat că la mine, pe genul fantasy, ștacheta e destul de sus. Va urma și o recenzie curând. 3/5
Astea ar fi momentan. Nu cred că o să citesc prea mult anul ăsta, dar e ok, o să treacă și masterul până la urmă. 

2 comentarii: