joi, 11 mai 2017

Barcelona - ziua 1

Pentru că am reuşit să fac acelasi lucru când am fost la Lisabona, mi-am propus să repet experiența când voi avea ocazia. Acum am reuşit să ajung la Barcelona, iar acum voi povesti despre cum e fost prima zi.

Înainte de a pleca am făcut un fel de program, unde am vrea să ajungem şi în ce zi. Dar socoteala de acasă nu a fost la fel cum ce am făcut în prima zi, în mare parte pentru că vreo oră azi dimineața a plouat destul de rău. Asa că primul loc în care am ajuns a fost Aquariumul. 
A fost ok, dar personal nu m-a dat pe spate. Nu a ajutat nici faptul că scop unde acvariul avea forma de tunel, era înghesuit si lumea se oprea în mijlocul drumului. Nici prea mult aer nu era acolo.
Totuși momentul meu preferat a fost când am văzut un scafandru inspectand acvariul.
Şi nu pot să nu menționez si micuța creatură de mai jos. Nu ştiu ce e, dar arată atât de bizar că nu o puteam lăsa pe dinafară.

După masă şi un mic atac de panică, am ajuns la Muzeul Maritim. Aici ce mi s-a părut mai drăguț față de cel din Lisabona(care e favoritul meu din cele două) au fost ghidul audio care prezenta licrurile într-un mod care te menținea interesat, filmulețele pe care le-am văzut şi cele câteva jocuri pe care le aveau pe parcurs. 
Ca şi număr de machete de vase, nu ai fost prea multe, dar îl aveau pe următorul:
Nu am reuşit să prind toată corabia într-o singura poză, dar era în mărime naturală.

După aceea, am făcut o plimbare de 40 de minute cu o barcă, şi nu a fost cea mai minunată chestie pentru mine. Separat de faptul că bătea un vânt rece, nici nu am eu cea mai bună relație când vine vorba de a fi pe apă, nu ştiu exact de ce. Una din multele mele frici. Dar încerc să mai trec peste ele, într-un fel sau altul.

Ultimul loc pe care l-am vizitat azi a fost Muzeul de Ceară, iar în drum am trecut pe Las Ramblas, unde erau mai multe persoane care imitau statui.
Trecând la muzeu în sine, nu a fost chiar ce m-as fi asteptat, dar nici nu pot să zic ca as fi fost dezamăgită. M-a suprins chiar plăcut după un timp.
Multe dintre figurile de ceară erau personaje istorice, dar erau de asemenea si personajele din Star Wars, şi chiar şi Frankenstein. Cu el nu am poze pentru că locul nu era foarte luminat si nu mi-ar fi iesit bine pozele, am mai încercat.
 

Până acum nu am fost prea impresionată de ce am văzut, e fost ok în mare.
Dar sunt şi câteva lucruri care nu mi-au plăcut deloc la Barcelona. Metroul mi se pare destul de aiurea făcut. Stațiile în sine nu sunt cine ştie ce si nici marcajele nu mi se par cele mai bune.
Iar atunci când ne întorceam din Las Ramblas, am greșit peronul şi a trebuit sa ieșim si sa folosim alte intrare pentru a ajunge pe celălat peron. Când am vrut să foosim din nou Barcelona card pentru a ajunge pe peron, aparatul nu îl accepta şi eu nu am putut să mă gândesc decât la faptul că avea temporizator. Nu ar fi fost neaparat o problemă, dar nici când le-am cumpărat nu s-a spus nici despre asta si nici pe internet nu am gasit vreo informație despre asta. Până la urmă totul s-a rezolvat, dar nu a fi plăcut.

Ca si concluzie, prima zi a fost ok, dar aveam asteptări mai mari de la Barcelona. Sper totuși să îmi schimb impresia până la finalul călătoriei.

Un comentariu: