Barcelona - ziua 3

Azi pentru mine a fost ziua în care am vizitat locuri creepy. E adevărat că nu sunt eu cea mai curajoasă persoană, dar mna.

Primul loc pe care l-am vizitat a fost Palatul Guell, care mie nu mi-a plăcut deloc. E într-adevăr ceva diferit față de ce am mai văzut până acum, dar nu in sensul bun.
După cum se zicea în ghidul audio, Palatul era construit din mai multe materiale, iar mie rezultatul mi s-a părut ciudat. Au fost şi câteva lucruri interesante acolo, dar per total chiar nu mi-a plăcut.
În schimb, când am ajuns pe terasă, am avut parte de următoarea priveliște:
Mi s-a părut hilar :))

Apoi am fost să vedem Catedrala Barcelonei, care e construită în stilul gotic, pentru care eu nu sunt o fana.
Dar trebuie să recunosc că am fost mult mai impresionată în ceea ce privește interiorul Catedralei.
 

După aceea am ajuns la Muzeul Frederic Mares, care a fost un colecționar. Practic, muzeul conține obiectele pe care el le-a adunat de-a lungul timpului. Muzeul avea trei etaje cu foarte multe obiecte printre care statui, ceasuri, ochelari, pipe, jucării, bilete de tren, arme, armuri, foarfece, evantaie precum foarte multe alte lucruri. Toate astea sunt de altfel din diverse perioade.
Partea cu sculpturile mi s-a părut mai creepy, erau tot felul de statii vechi, mai multe cu cricificarea lui Iisus, si chiar si câteva pietre de mormânt.
Restul muzeeului, a fost chiar interesant, chit că eu am o oarecare aversiune față de lucrurile vechi. Dar erau atât de multe lucruri acolo, că dacă nu ne-ar fi durut atât de tare picioarele, ne-am mai fi plimbat prin muzeu.
Iar în pozele de mai sus se află doar o foarte mică parte din tot ceea ce se află muzeu. Până la urmă, nu as putea spune ca mi-ar fi displăcut, a fost chiar interesant per total.

Dar ziua nu s-a încheiat deloc rău, am mai fost să vedem fantanile, sunt superbe!

Comentarii