sâmbătă, 10 iunie 2017

Lucifer(season 2)

După o săptămână în care mi-am tot spus că o să scriu despre acest sezon din Lucifer, o fac în sfârșit! Urmează și o recenzie la Wonder Woman, chiar sper să o scriu tot azi. Dar să ne întoarcem la serialul de față.
Mie una îmi place foarte mult acest serial, și mă bucur că va avea și un sezon trei, chit că așteptarea o să mi se pară groaznică. Acum, mi-am făcut o listă cu lucrurile despre care vreau să vorbesc, pentru că spre deosebire de primul sezon, pe care l-am văzut după ce apăruseră toate episoadele, aici a trebuit să aștept să văd un nou episod în fiecare săptămână, și le vedeam imediat cum apăreau.
Ca și poveste principală, sezonul ăsta se concentrează în mare pe problema ce a apărut la finalul primului sezon, anume faptul că mama lui Lucifer a evadat din Iad. Acum, mie mi-a sunat super interesant de când am văzut acel ultim episod, pentru că eram curioasă cum vor trata subiectul și... chiar mi-a plăcut ce au făcut sezonul ăsta!
Și dacă tot am zis de mama lui Lucifer, voi începe cu ea. Am fost curioasă să văd cum vor explica cine este ea, și cum o vor trimite înapoi în Iad, pentru că asta e ceea ce spun că trebuie să facă, și chiar mi s-a părut interesant modul în care au introdus-o în poveste și apoi cum am aflat tot mai multe despre ea în timp ce apăreau noi episoade. Am tot avut dubii legat de ea, dacă e un personaj așa zis pozitiv sau nu, dar la final am ajuns la concluzia că este o persoană(cred că zeitate e mai corect, dar mă rog) care a adunat multă furie de-a lungul timpului și care vrea să ajungă acasă, asta fiind în Rai. Nu cred că am fost vreodată complet de partea ei, dar ca personaj mi-a plăcut mult, mai ales hotărârea ei de a face anumite lucruri.
Lista mea e destul de haotică, dar să vorbim despre Lucifer și Chloe, pentru că eu chiar vreau ca relația dintre ei să evolueze, pentru că mi se pare că se descurcă foarte bine ca parteneri. Bine, eu vreau de asemenea ca Chloe să afle adevărul despre Lucifer, chit că nu mi-e clar dacă el îi va spune vreodată. Nu minte, tot spune că el e diavolul și chestii, dar ea nu îl crede, ceea ce are sens, cine ar crede o asemenea poveste. Dar chiar îmi place de ei doi, iar lucrurile nu sunt întotdeauna simple și se întâmplă multe lucruri ciudate sezonul ăsta, în sensul pozitiv bineînțeles.
Trecând la alte personaje, Linda este una din preferatele mele. Mai ales că lucrurile au mai evoluat din primul sezon, iar ea chiar ține la Lucifer și vrea să îl ajute, iar sezonul ăsta face câteva lucruri la care eu nu m-aș fi așteptat. Chiar îmi place de ea, și sper să nu dispară niciodată din peisaj, cred că e un personaj important pentru povestea asta.
Maze este un alt personaj care mie îmi place mult, mai ales atitudinea ei și modul în care tot încearcă să își găsească locul în lumea asta în care a adus-o Lucifer. Și mai îmi place și mica relație care s-a format între ea și Trixie, au devenit mai apropiate sezonul ăsta cred, iar Trixie e super simpatică și îmi pare rău că nu apare mai des. Dar de câte ori e într-un episod, eu vreau să îl văd cu atât mai mult.
Iar ultimul episod a fost... uau. Pur și simplu uau! Cred că e de departe cel mai bun episod pe care l-am văzut în serialul ăsta, și îmi pare un pic rău că nu pot vorbi în detaliu despre el, pentru că totuși nu vreau să dau spoilere. Dar după ce l-am văzut am înțeles de ce are o notă așa mare pe IMDB. Nu mă iau întotdeauna după notele de acolo, dar e totuși interesant când anumite filme sau seriale au note mari, mă face să fiu mult mai curioasă să le văd și eu.
Mi-a plăcut mult sezonul ăsta și abia aștept să văd ce aventuri îl mai așteaptă pe Lucifer în sezonul trei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu