Spiderman homecoming

Am văzut filmul ăsta de două ori până acum și tot nu reușesc să îmi adun cuvintele. Aștept să apară încă de când l-am văzut pe Spiderman introdus în Civil War și acum că a apărut în sfârșit... uau. M-a luat prin suprindere din foarte multe puncte de vedere, și am văzut cred toate clipurile și trailerele care au apărut până la premiera filmului. Chiar m-am gândit la un moment dat că au arătat prea multe, dar nu, s-au întâmplat mai multe în film decât ce au arătat în trailere, ceea ce pe mine m-a bucurat enorm.
Nu cred că mai e cazul de vreun rezumat, cred că toată lumea știe că asta e povestea lui Peter Parker de după evenimentele din Civil War și viața lui nu chiat atât de palpitantă din liceu.
Primul lucru pentru care apreciez filmul ăsta e că nu este un origin story, că nici nu mai era nevoie, am văzut deja de două ori cum devine Peter Spiderman. În schimb, filmul intră direct în poveste și, cum am zis, sunt câteva surprize pe parcurs.
Mi-a plăcut povestea pe care a spus-o filmul ăsta, cum Peter, după tot ceea ce s-a întâmplat, este fosrte hortărât să îi demostreze lui Tony Stark că e pregătit să facă parte din Avengers, și în contextul ăsta face câteva greșeli, dar și învață câteva lucruri pe parcurs. Atât cât m-a amuzat într-un fel hotărârea lui, pentru că să fim serioși aici încă mai are multe de învățat, a fost totuși interesant de urmărit modul în care încerca să îl convingă pe Tony că știe ce face.
Pentru că o parte importantă a filmului îl urmărește pe Peter în liceu, sunt câteva momente care mie mi s-au părut destul de awkward, dar nu mă pot plânge, e totuși liceu, și, nu știu, mi s-a părut că situațiile au avut sens.
Cât despre Vulture, și povestea lui, chiar mi s-a părut foarte interesantă povestea lui și modul în care a ajuns să facă toate acele lucruri. Până și de el ajunge să îmi pese până la final, și e personajul negative. Oricum, schimbul de replici dintre el și Peter dintre final reprezintă poate ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la filmul ăsta, după o scenă de la final la care chiar mi-am făcut griji pentru Peter, dar nu o să zic ce, fără spoilere.
Mi-a plăcut și decizia pe care a luat-o el la final, legat de Tony, nu m-am așteptat, dar acum sunt și mai curioasă să văd ce va face personajul mai departe.
Cred că singurul lucru care nu prea mi-a plăcut la filmul ăsta a fost Ned. Nu cred că e un prieten foarte bun pentru Peter, mai ales că îi știe secretul. Mai degrabă mi-a plăcut de Michelle, care de altfel nici nu apare atât de mult în filmul ăsta. M-aș fi așteptat să aibă mai multe scene.
Și la cam atât mă pot eu gândi să spun despre filmul ăsta. Mi-a plăcut foarte mult, și abia aștept Infinity war, chit că nu știu cât de present va fi Spiderman în filmul ăla. 

Comentarii