Mini recenzii filme/seriale(#4)

În ultima lună, m-am uitat la tot felul de chestii. Bine, de fapt m-am uitat la un serial, iar apoi la finalul săptămânii trecute m-am uitat la mai multe filme, ceea ce eu nu prea fac. Adică mă duc sa văd filme la cinema, dacă mă interesează subiectul, dar cam atât. Și totuși în ultimele zile am tot avut chef să văd diverse. Așa că in postarea asta voi vorbi despre toate chestiile la care m-am uitat.

Serialul la care m-am tot uitat de când mi-am făcut abonament pe Netflix este Good Witch. Eu am o oarecare pasiune pentru toate chestiile ce au legătura cu magia și vrăjitoarele, de aceea când am văzut titlul am vrut să văd despre ce e vorba. Nu e un serial cu vrăjitoare, nu chiar. Povestea are loc într-un orășel micuț, iar Cassie este o persoană ce are un dar prin care, din ce înțeleg, își poate da seama de ce anume au nevoie cei din jur și poate cumva să prevadă anumite lucruri. Același dar îl are și fiica sa, Grace. În acest oraș apare un doctor nou, iar povestea începe de aici. Nu e neapărat ceva extrem de special, nu există un fir narativ, în afară de modul cum evoluează relația dintre Cassie și Sam (doctorul mai sus menționat), este mai mult un serial episodic, im fiecare episod se întâmplă câte ceva, în sensul în care tot timpul va fi cineva care va avea nevoie de ajutor. Totuși, mie îmi place mult acest serial, îmi dă un sentiment plăcut, îmi plac personajele și relațiile dintre ele și toate lucrurile pe care le face Cassie în orașul acesta. Personajele mele preferate, pe lângă Cassie, Sam și Grace, sunt primărița orașului și Abigail, verișoara lui Cassie. Am văzut cele trei sezoane de pe Netflix și sper să fie adăugat și sezonul patru cândva curând.

De curiozitatea, m-am uitat la The Truman Show, în condițiile în care nu prea mi-era clar despre ce e vorba și... mi-a pus un pic mintea pe moațe, în sens pozitiv. Mi s-a părut chiar interesant conceptul, chit că un pic cam creepy pentru gustul meu personal. Totuși, mă bucur ca l-am văzut și chiar l-aș recomanda. E chiar un pic amuzant pe alocuri și povestea lui Truman e fascinant de urmărit. Singura mea plângere ar fi că mi s-a părut că s-a terminat un pic cam brusc, dar nu mă pot plânge prea tare totuși. Îmi place totuși cum se încheie filmul ăsta, ca și poveste. Știu ca nu am spus nimic despre plotul acestui film, e intenționat, nu știu cum să îi scriu un mic rezumat fără sa îl fac să sune aiurea.

Alt film de care am auzit într-un timp, dar pe care nu l-am văzut până acum e Sleepless in Seatle. Povestea începe după ce un băiețel sună la o emisiune radio pentru a explica că tatăl lui are nevoie de o soție, fiind văduv, iar apoi foarte multe femei ajung să îi scrie. Una din aceste persoane este Annie, care este impresionată de ceea ce a spus el la radio. Aș zice că e o comedie romantică. Mie mi-a plăcut destul de mult. Sunt vreo două chestii despre care nu îmi pot da seama dacă sunt verosimile sau nu, dar nu m-au deranjat suficient cât să îmi schimbe opinia despre film. Chiar mi-a plăcut, am râs singură de mai multe ori decât m-aș fi așteptat.

După asta, printre recomandările de la Netflix se afla Two weeks notice, un film despre un om de afaceri care ajunge să depindă foarte mult de avocata sa, iar după un timp aceasta decide sa demisioneze. E o comedie tare simpatică cu Hugh Grant și Sandra Bullock. Mi-a plăcut foarte mult, tot comedie romantică e. I have a theme. Nu-s cel mai mare fan al Sandrei Bullock, dar mi-a plăcut de ea înrolul ăsta, împreună cu Hugh Grant. Și la ăsta m-am trezit râzând singură. Finalul e destul de previzibil, dar alte plângeri nu am, mi-a înseninat weekendul filmul ăsta.

Iar ultimul film pe care l-am văzut, tot comedie romantică, a fost Did you hear about the Morgans? Alt film cu Hugh Grant. Soții Morgan sunt separați de ceva timp, după ce el a înșelat-o, iar într-o searăse întâmpla să fie martorii unei crime și să îl vadă pe ucigaș. Așa ajung într-un program de protecție, într-un orășel uitat de lume. Mu mi-a plăcut, în mare pentru că spre deosebire de celelalte filme, se bazează foarte mult pe un gen de umor stupid pe care eu nu îl suport. Cei doi soți nu sunt foarte breji, iar cei din orășelul în care ajung nu sunt nici ei cine știe ce. Adică ar trebui să fiu amuzată probabil de toate situațiile stupide în care ajung personajele, dar nu. Pe ăsta nu îl recomand.

Astea sunt toate filmele pe care le-am văzut în ultima săptămâna și tot am chef să mai văd, deci recomandările sunt binevenite. Nu trebuie să fie neapărat comedii.